12/16/2014 06:58:00 AM

( 491 ) Wybiegnij trochę do przodu


Ile dobra nas spotyka.
:)
Miłość największym pięknem w człowieku.
I dlatego
poczuj się szczęśliwym  i
nie czekaj, aż będzie się miało więcej pieniędzy, 
większe mieszkanie, dom, inny związek.
Bez cienia wątpliwości i negatywnych wibracji 
kochaj życie z jego wszystkimi możliwościami. 
Sięgnij po swoje cele 
nawet gdy musisz stoczyć bitwę z własnymi lękami.
Szczęście nie leży na wyciągnięciu ręki 
szczęście należy budować :) 
Nie czekaj 
Zadbaj o życie, o teraz, dziś, jutro
  liczę na Was!!!

Dzień dobry Fariatkowe Serdusia  
 ależ ja zmęczona :)

12 komentarzy:

  1. Carpe tak fantastycznie sie Ciebie czyta! Ta radosc i milosc, nawet przeplatana kolkami i zmeczeniem jest tak ogromna, ze wylewa sie wszem :)
    Prosze trzymaj za mnie kciuki. Jestem na dobrej drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karla jestem, jestem, jestem przy Tobie. Trzymaj się swego celu i nie opuszczaj kursu. Warte wszystkiego :)
      Buziolki :)

      Usuń
  2. Pisz i pokazuj zdjęcia częściej, prawdziwa przyjemność patrzeć na to jak Wam się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie postaram się dzielić tą naszą wielką, szczęśliwą chwilką <3 buziolki

      Usuń
  3. tak też powtarzam
    zycie jest dzisiaj, teraz
    nie odkładaj go na później
    jakie cudne te bliźniaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne rodzinne zdjęcie!
    :***********

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne Bliźniaki i Wy tacy szczęśliwi! Piękny widok Carpe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczytałam Twój blog, Twoje "Myśli", Twoje poezjowanie skrabane... Jesteś WIELKA!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger