3/30/2015 10:46:00 PM

( 511 ) Martynka i nasze maluchy :)

Z nami jest moja Martynka, o którą kilka lat temu życie walczyłam. 
Będę ją miała przez dwa tygodnie:
 teraz,
 słodkie święta Wielkanocne i kilka dni potem.
 Serducho się raduje.
 Nie tylko moje.
 Dzieciaki ją uwielbiają. 
Nawet Yawarka pozwala na więcej niż innym.


Jestem szczęśliwa po uszy :) 
 Uwielbiam Martynkę
Jest przesłodką pannicą o bardzo dobrym serduszku.
Kiedy po punkcji z Bliźniakami - po narkozie leżałam w łóżku
to Ona robiła mi
 kanapki ,, ała"
 przynosiła ciepłe herbatki z sokiem malinowym,
 to Ona głaskała mnie po głowie. 
A teraz bawi się razem z maluchami 
by mi pomóc i
 odciążyć moje łapki choć na trochę :) 
  


Dobre dziecko o pięknej duszy ta nasza Martynka 
Prawda???



2 komentarze:

  1. Oj pamietam naglosnienia w mediach o pomoc dla Martyny. Dzielna ona i ci jej rodzice. Maluchy takie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia dla Babci i Gosci !!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger