5/26/2015 10:29:00 AM

( 521 )


 19 lat od wczoraj jak na ślubnym kobiercu z mym ukochanym stanęłam. 
 MIŁOŚĆ :)
 Zakochani i ze sobą wierni od 27 lat.
Jesteśmy po wielu dobrych i złych przeżyciach. 
Na dobre i na złe to sztuka życia we dwoje :) bo prawdziwa miłość sprawia, 
że w tych trudnych chwilach zbliżają się do siebie dusze, a nie tylko ciała. 
                     Z dwóch ludzi tworzy się jedność z jedności nowe życie.







 A teraz i ja jestem Mamą
Mamą Bliźniaków i naszych Nienarodzonych

 Moja Mama i ja Mama 
Wszystkim mamą tu na Ziemi i tam w Niebiosach miłością tulam









5 komentarzy:

  1. i w końcu się doczekałaś teraz to i twoje święto pozdrawiam marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji rocznicy i bycia mamą.
    Świętuj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. długa ta droga ale pieknie razem
    wzruszacie mnie❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger