7/04/2015 08:45:00 AM

( 533 ) Położą mnie



Bez operacji się nie obejdzie. 
Endometrium wzrosło tak mocno , że zajęło całą macicę. 
Na szczęście po cystach na jajniku ani śladu.
A to przecież dobry znak :)
Chociaż na tyle była ta terapia przydatna. 
 Teraz w Klinice starają się gdzieś wcisnąć mnie w ich grafik.
W poniedziałek będę wiedziała coś więcej.
Nie tak miało być.
A jednak :(
 Położą mnie na stół operacyjny.
BUUUU
 Tak dalej być nie może.
Wstrząsa mnie na samą myśl.
Jednak jak trzeba to trzeba.
Jakoś muszę się teraz pozbierać 
i  naładować pozytywnymi emocjami.
Bo to podstawa 
Wykluczyć strach, obawy i niepewności 
Poproszę o garść ciepłych myśli.
By się dobrze nakręcić i zreperować.

14 komentarzy:

  1. Ale rozumiem że tylko wyczyszcza ci macice?
    Ja to miałam rok temu. Tez endometrium przerośniete. Dla mnie to był bardzo łatwy zabieg. Kilka godzin w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem, że oni sami tego jeszcze nie wiedza. Jeszcze rozmyślają czy tylko czyścić, czy popatrzeć jeszcze laparoskopij-nie co w środku piszczy. Za dużo narkoz przeszłam, znoszę to coraz gorzej.

      Usuń
    2. niech popatrzą na wszelki wypadek

      rozumiem Twoja niechęć do narkozy
      ja akurat mam wrażenie że znoszę je coraz lepiej:))
      ale nie spieszy mi się do żadnej!!

      Usuń
  2. Komentarz ni uciekł. No nie miło ale jak mus to mus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pofrunął pewno w świat :) zaparłam się, że im nie zwieje :)

      Usuń
  3. Carpe, ślę MOCE, niech będzie po Twojej myśli!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tym razem zniesiesz lepiej w perspektywie nieprzerwanego snu ;))
    sle i moce i trzymiem kciuki
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam endo 4 stopnia, też czeka mnie operacja, odwlekam jak mogę... ale przyjdzie dzień laparo. I wiesz, zazdroszczę Ci w sumie, że u Ciebie to już, wyczyszczą elegancko. Dowiedz się o możliwość zastosowania podczas operacji żelu hyalobarrier (czasami dają w szpitalu, czasami trzeba kupić samemu) to świetny produkt przeciw zrostom pooperacyjnym. Powodzenia :) raz dwa będzie po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PopiBomba :) dziękuję za informację i za to, że przybyłaś :)

      Mam nadzieje, że u Ciebie szybko się poprawi

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger