6/24/2016 09:42:00 AM

( 633 ) GIGI

Co za Noc.
 Burze, deszcz i grad. 
I ta parówa.
Bliźniaki wybudzały się kilka razy w nocy.
 Pewno zachowanie natury męczyło Je tak jak i nas.  



A na dodatek nasza Córeczka przeżyła swój pierwszy dramat. 
Jej ukochany Gigi - zajączek, z którym się do tej pory nie rozstawała
ZAGINĄŁ. 
A stało się to na spacerze. 
Kiedy się zorientowaliśmy
już Kira wpadła w wielki płacz.
Żal wydobywał się nie tylko ze łzami. 
Wzięłam Ja na ręce i pchając Ragner w wózku  
obszukaliśmy kilka razy teren.
Ani w sklepach, ani na krzakach, ani na ścieżkach.
Nie ma.
Zaginął.
Tak myślę, że
został znaleziony i nie oddany.

Każdy kto ma lub kocha dzieci wie co to za straszna sytuacja. 
Pytałam się tego dnia i następnego.
I Nic :( 
W sklepach już Takiego nie ma.
W necie też NIE.
  Szukamy 
Przyłóżmy Wspólnie plaster miodu na serduszko mojej dziewczynki
UWAGA!!!!
KTOŚ WIDZIAŁ, WIE  A MOŻE MA 
PROSZĘ O KONTAKT.
w komentarzu
lub

20 komentarzy:

  1. Współczuję ..pamiętam, jak mojej najstarszej zaginął ukochany wąż Syk, przywieziony przeze mnie z Budapesztu. Żaden inny wąż nie potrafił go zastapić ! Syk niestety się nie odnalazł, córka niby przebolała, ale potrafi jeszcze mi wypomnieć : A pamiętasz, jak NIE POTRAFIŁAŚ ZNALEŻĆ mojego węża ???( ma 29 lat :p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie też czeka????


      Syk wracaj drzwi zawsze otwarte

      Usuń
    2. Jeśli wróci, będzie idealnym prezentem ślubnym :)

      Usuń
  2. znam ten stres, my po nasza maskotkę wracaliśmy 500 km

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteście Wspaniali :) ignorancja uczuć drugiego człowieka jest czymś strasznym. A wiem, że nie każdy by to zrobił.

      Usuń
    2. Ignorancją jest brak zrozumienia różnicy pomiędzy ignorancją i ignorowaniem - wstyd - to wa słowa o zupełne innym znaczeniu

      Usuń
    3. Dla mnie w mym komentarz Ignorancja jest tak jakby siłą woli, bo ciężko jest nam ignorować kogoś gdy, np. kogoś kochamy.Świat dziecka się załamuje, moment tragedii, w której np. Rodzic nie eksperymentuje bo nie wie jak naprawić to, co się zepsuło i jakie to naprawianie będzie miało konsekwencje. Niewiedza jak przy np. pojęciu przyszłości czy końca świata. Nie da się do końca wiedzieć, czy jadąc te 500 km po zgubioną tam gdzieś maskotkę dziecka, okaże się być strzałem w dziesiątkę, czy może będzie kompletną klapą.Ignorancja jest trudnym słowem i trzeba naprawdę wiedzieć, kiedy go użyć. Moje myślenie może i jest niedouczone, ale na pewno nie jest powodem do zawstydzenia.
      Pozdrawiam serdecznie i Dziękuję za ukazanie choć drobinki własnego odczuwania

      Usuń
  3. może poszukaj na polskich stronach, allegro, olix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro przejrzałam, ale o tym olix to nic nie słyszałam - ooo będę tam szukać :)

      Dziękuję Rybeńko :)

      Usuń
  4. A może któraś ze sprawnych w temacie netowych ciotek uszyje podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam taką "ciotkę".
      Mogłabym poprosić - może by się zgodziła?

      Usuń
    2. Dobry pomysł, tylko co z materiałem, bo córcia nie tylko wzrokowo ale na węch i dotyk też reaguje. Myślę, że jak nie odnajdę lub dokładnie takiego samego nie kupie wykorzystam i ten Twój świetny pomysł. Potrzebuje kilku dni. Napiszę

      Bardzo Dziękuję :) wiara powoli wraca

      Usuń
  5. Ojej! Oby tylko gigi znów znalazł się w małych łapkach twojej córeczki
    Buziaki dla moich ulubionych bliźniaków :**

    OdpowiedzUsuń
  6. https://swiat-zabawek.pl/nici-przytulanka-krolik-39243-p370695

    To jest chyba dobry kierunek poszukiwań
    Może się uda znaleźć identycznego? A moźe właścicielka uwierzy, że Królik poszedł na bal i musiał się przebrać?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.nici.sklep.pl/produkty/1469-przytulanka-nici-krolik-25x25cm.html?search_query=Krolik&results=17

    I jeszcze jeden dobry adres:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę podobna
    http://nicisklep.pl/maskotki/przytulanki/przytulanka_kroliczek_tilly.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger