10/24/2016 08:18:00 AM

( 662 ) Nie ucieknie

Kolorowe spadające z drzew liście,
 resztki kwiatów w ogrodzie,
napełniona deszczem łódka
sprawić może, że
 ten pochmurny jesienny dzień stanie się bardzo interesującym.
Zauważyłam, że Bliźniaki lubią by coś się działo.




Każda zabawa, czy nowy plan działania jest dla Nich inspiracją



Kiedy nie potrafią same znaleźć sobie ciekawego zajęcia
łapie mnie któreś za rękę
próbując namówić do wspólnej zabawy. 





I tak MATKA wymyśla i bawi się, aż noc zapadnie. 
Bliźniaki do spania 
a JA???

Ach życie to nie tylko zabawa
Mówią że praca nie ucieknie
Ale Samo się Nie zrobi.
Milutkiego Dla WAS :) 
 

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą łódką!
    Buziaczki i dla Was wszystkich<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne niebiesko-okie brzdace. :) A taka wlasnie mini zaglowka mi sie marzy. :)

    A co jest w zielonym? Sok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok, Sok Kochana :)

      Kas Ty przecież wiesz, że marzenia się spełniają :)

      Usuń
    2. też mnie zaintrygowało to zielone :)

      Usuń
    3. No wiem, Carpe, patrze powyzej na zdjecia dwoch takich spelnionych marzen. :)))))

      A co do soku, to z czego on i do czego?

      Usuń
    4. trochę witamin nie z tabletki ;)

      Usuń
    5. Kas sok z jabłek nie pryskanych, robaka można było znaleźć. Z miąższu ciasto i babeczki mufinkowe :)

      Usuń
    6. Super. Lubie nie pryskane. Robaki mniej, ale je doceniam. :)

      Usuń
    7. dokładnie tak jak i ja :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger