3/19/2017 05:12:00 PM

( 699 ) Bezgranicznie

 Kocham...
 Dzięki naszym Bliźniakom
 zrozumiałam znaczenie bezgranicznej miłości i słów jesteś moim życiem.
Tak, to One uczą mnie naturalności w miłości.
To One są sensem Wszystkiego :)








Czas przeznaczony na życie jest niczym. 
Czymś jest dopiero to,
 co człowiek zrobi z owym czasem.
 Sami musimy nadać swemu życiu sens,
 gdyż sens ów nie towarzyszy życiu automatycznie.

Nasze Bliźniaki od kilku dni śpią już bez szczebelek :)  
Dumna jam z Nich bardzo :)
Kto chętny proszę gratulować ;) 
Kiedyś o tym poczytają :) 


16 komentarzy:

  1. jak mój najstarszy miał rok i 8-10 miesięcy kupiliśmy mu normalne łóżko, bo miało się pojawić rodzeństwo
    tak jak Wy, obłożyliśmy podłogę miękkimi rzeczami
    spadł dwa razy
    raz płakał
    a drugi raz dalej spał:ppp

    ale wydawał mi się taki malutki na łóżku 90cm/2 metry

    jeszcze do neidawna było w naszym domu, każde dziecko je "zaliczył"

    to wielku krok w życiu małego człowieka, to lóżko bez sczebelków:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One lepiej to przeżyły niż Ja ;)
      Uczę się od Nich :) i uczę się O Nich :)
      Cudnie na sercu :)

      Usuń
    2. to częste
      że oni lepiej niż my
      pamiętam kłótnie dzieci
      one już dawno pogodzone a ja ciągle nabuzowana:))

      Usuń
    3. hihi...dobrze, ze uczyć się chcemy by polepszyć swoje wewnętrzne piękno

      Usuń
  2. :) Kolejny krok za Wami. :) Pamiętam, jak kupiliśmy Młodemu rozkładany fotel, bo miała się pojawić na świecie córcia, Ona później po Nim odziedziczyła ten fotel, a On przeniósł się na tapczan. :) Wydaje mi się, że to było niedawno, a teraz Syn ma dwie córeczki, a Młoda jest Młodą Mamą, prawie trzymiesięcznej Panienki. :) Kiedy, to minęło??? Pozdrawiam i gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do uwierzenia jak cudownie wchodzą w dorosłość. Krok po kroczku :) A teraz wnuki możesz Bogusiu obserwować i Nimi się radować :)

      a fotelik przeżył??

      Usuń
    2. Niestety, fotelik nie przeżył skoków po nim dwójki dzieci na raz i byłam szybko zmuszona kupić Im inne spania. Przez wielkość Ich wspólnego pokoju otrzymali też po fotelu dwuosobowym, które są w domu do dziś i ja teraz siedzę przy komputerze w Ich dawnym pokoju. Śmieję się czasami, że nic nie zmieniłam po Ich wyprowadzce. :)

      Usuń
    3. Jakie szczęście jest w tych Waszych ścianach :) i miłość w sercach :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Duma wyskakuje i powraca za każdym ich kładzeniem do snu :)

      Dziękujemy Żyrafko :)

      u nas już trzy syki - są to Twoje ???

      Usuń
    2. wygląda na to, że moje
      ale niech będą u Was:)

      Usuń
    3. Dziękujemy, będziemy dbać o Nie :)

      Usuń
  4. Oczywiście gratuluje Wam! :)
    Juz są takie duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rosną i to bardzo mnie cieszy :)

      Dziękujemy :)

      Usuń
  5. Ja tez gratuluje:)
    Kolejny krok za Wami :***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger