6/29/2017 04:41:00 PM

( 687 ) Cud

Czułam, że to już się stało. 
Szczęście
Miłość
Łzy
Jeszcze tak niedawno gościłam w ich domu 
gdy starałam się o nasze Maleństwa. 
Jeszcze tak niedawno Martynka robiła mi 
kanapki AŁA, 
kiedy po narkozie nie mogłam się ruszać.
-,,Sorry że wczoraj nie odpisałam
Ja przeszłam bardzo ciężki poród 
moje życie i małego było zagrożone."
 - ,,ale teraz dobrze tAK "
-Tak, już OK 
  Ale było źle 
- Kocham Was
Nie myśl jak było, ważne, że jest Ok.
 I tak nasze Bliźniaki 
patrzą na zdjęcie maluszka, 
który właśnie przywitał świat.


Przywitajmy Leo
ponad 3kg szczęścia i 56 cm długości
Jakie Życie jest niesamowite.
Teraz moja Martynka ma własnego BRATA :) 





10 komentarzy:

  1. Jaki sliczny i kochany!! I jakie piekne imie! :)

    Dobrze, ze jest dobrze. Niech sie soba ciesza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest niech teraz cieszą się życiem :)

      Buziaczki dla was

      Usuń
  2. Prześliczny ten Cud! :* Rozczula mnie podwójnie bo za miesiąc- półtora tez taki Cud będę tulić ❤
    Niech zdrowo rośnie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze czuje jak moje Bliźniaki pierwszy raz mogłam przytulic i ucałować. Już niedługo i Wy będziecie razem :)

      Usuń
  3. Slicznosci Kochane! Uwielbiam noworodki💗
    Duzo dobrego dla Malenstwa :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że dobrze! Niech mu Bóg błogosławi:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger