5/22/2015 05:46:00 AM

( 520 ) doładowanie pozytywem


Budzę się po kilku,
 w przerywanych w zrywach godzinach ze snu.
 Z roztrzepaną fryzurą,
 nie dokładnie zmytym makijażem
 czołgam się do łóżeczka dzieciaczków.
 Każdy krok boli, 
 w kolanach piecze
 a wydęty i nabrzmiały brzuch
 drażni mnie swoją obfitością. 
Kątem oka dostrzegam własną ,, kwadratową " sylwetkę.  
WRRRRR...
warczę na siebie
 z nadzieją, że to odbicie
 gdzieś się mnie przestraszy i zniknie.
No tak
Patrzę dalej i nic się nie zmienia.
Podchodzę do łóżeczka naszych skarbów
I zanim włączył się następny przycisk do narzekania
usłyszałam przesłodkie Giiiiiiii 
i kiedy synek mnie zobaczył
śmiech z radosnymi chochlikami w jego oczach
 zresetował mój zły humor i niezadowolenie
Boże jak ja je kocham - pomyślałam
całując w czółko Ragny
i przykrywając
jeszcze śpiącą Kirę
 


Termin do Endokrynologa zrobiony. 
Dostałam go dopiero na styczeń :(
W sprawie czyszczenia macicy jeszcze nie ruszyłam tyłka.
Boje się

12 komentarzy:

  1. Jaki to już duży Synek:)))
    ... i wiem dokładnie o czym piszesz bo sama sie wciąż "rozpływam"...
    ... i termin na styczeń??? Nawet u nas czeka sie krócej! Szok!

    Buziaki i dobrego dnia.
    I tez jestem trochę kwadratowa. Ale jak mówi mój Maz wielbiciel raczej szczuplych niż grubych: co chcesz, troje dzieci urodziłaś:) i poprawia mi tym humor, choć wiem ze to nie tylko dzieci ale wiek i styl życia - niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama_zochulka dziękuję - słowa pocieszające mojego męża wręcz mnie denerwują. Tak, urodziłam i przeszłam przez wiele, jednak to nie usprawiedliwia zaniedbania siebie jeśli chodzi o figurę i uczucie bycia piękną ;) kochana ucałuj swoja gromadkę, te cudowne szczęścia, które wywołują zawsze na mojej twarzy uśmiech od ucha do ucha :) tulam Was cieplutko

      Usuń
  2. Carpie, styczeń?????? Chyba przebiłaś wszystkich tym terminem :))
    A dzieciaczki coraz słodsze, buziole:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się zdziwiłam, ale innej opcji nie było :( wzięłam co dawali

      an3czko maluch są przecudne i chwalę Je nie tylko dlatego bo są moje :)

      cmoki smoki :)

      Usuń
  3. carpe, ja w imieniu wielu
    jakbys się dziwila, ze tu mało komentarzy -bardzo trudno jest zostawić
    wyskakują strony, no, jest to bardzo , bardzo uciążliwe

    buzikai w czółka dla tych ślicznych istot!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziolki rozdałam rybenko , ale co z blogiem się dzieje ???!!!!!!!!!!!! U mnie nic podejrzanego nie wyskakuje. POMOCY!!!!!!!! Nie chcę by ten blog był utrudnieniem , lecz moją ,,przystanią" i ewentualną pomocą dla osób, które drogi do szczęścia bycie rodzicem - szukają

      Usuń
  4. Carpe, te uśmiechy na Twój widok, to najwspanialsza nagroda za wszystkie niedomagania. Ciesz się nimi :)
    Tylko pamiętaj, aby zdrowia nie zaniedbać przez terminy, trudności, zmęczenie. Zdrowie potrzebujesz na wiele dłuuuugich lat dla tych uśmiechów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabel - dokładnie tak :)

      serduchem tulam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dokładnie :) to tajemnica życia i podstawa kochania

      tulam

      ps. Fitolizyna mi bardzo pomaga - wykrzywia gębę, ale dołem jak komfortowo :)

      Usuń
  6. tak
    te calusne poliki przenosza w inna rzeczywistosc ❤️❤️
    nie boj sie bo zdrowie jest gwarantem byci
    co z reszta wiesz bo Ty mondra babka jestes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lamius wytarmosz słodziutko swoją ślicznotkę :)

      ps.1 gina nie mam i wiesz kochana nie boję się zabiegu, boję się spieprzenia przez dok. roboty.
      ps2 paczka bożonarodzeniowa - prze zemnie zżarta, wielkanocna także bo ich nie wysłałam i nie chciałam by się zmarnowało :( tylko to co dla Neli uśmiecha się na całego czekając na swoja podroż. Przepraszam kochana, kurcze jakoś nie dochodzę do tak ważnych spraw.

      Przytulam i całujemy, ściskamy :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger