4/13/2013 10:05:00 AM

( 221 ) My i reszta chwil

z f.b
Marzy mi się jakaś wspólna wycieczka, jakiś rodzinny odpoczynek, jakaś błoga sielanka wśród śpiewu ptaków, szumu drzew i wiatru. Leżałabym wtulona w słońce i uśmiech mojego mężusia. Psiaki mruczałyby z zadowolenia, a papugi gadałaby swoją papuzią zaczepnością. Tak, moje papugi potrafią wypowiadać słowa. Tworzą zabawną scenerię dla tych, którzy przechodzą koło naszego legowiska. Nie raz było dużo śmiechu i zabawy, kiedy z papugami w specjalnym  plecaku wędrowałam przez pola i lasy. Kiedy z najstarszą bo 41 letnią papugą Lorą spacerowałam wzdłuż plaż północnego morza, wciąż byłam zapytywana, proszona o udzieleniu kilku informacji na temat życia z papugami. Robiono Lorce zdjęcia. Zagadywana odgrywała swoją rolę jak prawdziwa diwa.

 I za takim wypadem zatęskniłam. Bez trosk, problemów, bez dumania. Tylko My i reszta chwil, która doganiać nas będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger