4/14/2013 12:07:00 PM

( 223 ) Trochę z wczoraj :)




I nie wytrzymałam na czterech literach. Porzuciłam ścierki, szmaty do podłóg i wiadra wypełnione pachnąca wodą z płynem. Opuściłam mój domek na kilka cudownych chwil. Wyruszyłam na wymarzony spacer. Wraz z Mamusią ( która przyjechała do mnie w gości) poszłyśmy z psiakami na długi spacer. 





 Pokonałyśmy 25 km. Do tego wymarzonego dnia brakowało mi mojego mężusia. Niestety , pan domu pracował tego dnia. Kiedy wieczorkiem wtuliłam się w ramiona mojego ukochanego, zobaczyłam Jego uśmiechnięte oczęta, zapytałam  - co jest :) ? - Kochanie jeszcze trochę, potem razem znów będziemy spędzać takie chwile.  Serce zabiło me szybciej.  Jak bardzo ja Go kocham.  Zmęczona, ale szczęśliwa zasnęłam jak młoda bogini.

2 komentarze:

  1. Ty kochana wyglądasz jak młoda bogini! Figura super!
    No ale 25km pieszo (i te 15 co któryś dzień) to nie w kij dmuchał! ;)

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, że zauważasz efekty :) Trochę zakrywam tłuszczyk ciuchami... Jeszcze mam nadwagę, ale zanim przyjmę maleństwa do brzusia pragnę nabrać więcej kondycji.

      Dziękuję kochana :)

      przytulam

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger