12/03/2013 02:20:00 PM

( 380 )

z f.b.
Wystawiłam świeżutko zrobioną dekorację przed drzwi naszej kamienicy. 
I u nas miało stać się przed świątecznie. 
Klimatem bożonarodzeniowym chciałam przywitać mile widzianych gości.
Wyrwałam kilka chwil by coś w domu zrobić. 
A tu
 jakaś Zaraza ukradła mi to cacko.
I jak tu nie furkać.
I jak tu nie kląć.
Jednak co mi to da.
,,Światło jest niczym bez mroku, który by mogło rozświetlać. 
Jak bez zła miałoby istnieć dobro? "
A niech ma 
Złodziejaszku
Złodziejstwo jest wybaczalne – głupota nie 

 

4 komentarze:

  1. gdy wchodzę na Twoją stronę to wyskakuje komunikat, że zostało wykryte zagrożenie.. Jakiś wirus??? co się dzieje???Pozdrawiam:) Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :O nic mi nie pokazuje. Mże jakiś dodatek coś namieszał? Zaraz posprawdzam i popytam innych czy maja tez taki problem z wejściem tutaj.

      Dziękuję za spostrzegawczość.

      Buziak

      Usuń
  2. 0oo.. już nie ma komunikatu o zagrożeniu.:) Wczoraj i dziś wskakiwał mi gdy wchodziłam na Twój blog. .Całe szczęście, ze już ok.:) Pozdrawiam cieplutko:) Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że problemik z głowy.

      Bożenko serduchem ściskam :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger