12/17/2013 12:53:00 AM

( 385 )

Grudzień, a mam wrażenie jakby zapachniało wiosną. Słońce i spacery z psiakami rozgrzewają moje  pozytywne myśli. Nie chcę myśleć o niczym negatywnym. Choć kończy się rok i przybliża dużymi krokami kolejną rocznicę śmierci naszego Pierworodnego, myślę ciepło o tej pierwszej chwili kiedy poczułam życie Jego. Ta chwila i te kilka miesięcy czucia maleństwa w sobie, dała mi tyle siły a przede wszystkim tyle miłości.
To było tylko nasze, prawdziwe, niepowtarzalne - odczuwalne nie tylko faktem fizycznym, mogę wręcz napisać - jak najbardziej duchownym. Jak ja wtedy kochałam. Innych, siebie, świat. 
A potem ??? Wszystko słabło w blasku braku tego istnienia.To nasze Maleństwo potrafiło w tak Jego krótkim życiu, dać to co jest tak naprawdę najważniejsze. Nasze maleństwo, pierworodne, kochane do utraty wszystkich późniejszych zgryźliwych uwag, że wciąż wspominam, kocham i tęsknię.
W marzeniach jak i we wspomnieniach jest siła i  ten dar miłości, której żadna negatywna moc mi nie zabierze.







4 komentarze:

  1. mam nadzieję, że niedługo zagłuszysz choć trochę tą tęsknotę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliźniaczko moja, one są częścią mego życia. Te istnienie na zawsze w moim sercu. Wiem, że nawet gdy uda mi się przytulic i ucałować nasze wymarzone, utęsknione, to część tego pocałunku, tego spojrzenia, myśli będzie oddane tym naszym Skarbkom, których wśród żywych już nie ma.

      Usuń
  2. pieknie napisalas

    a w ogole to mam problem z wejscciem na twojeego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybenko, to co to za problem? poradź by było innym i Tobie łatwiej.

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger