3/08/2014 01:04:00 PM

( 430 )

z f.b.
Nie obchodzę dzisiejszego święta,
 choć z przed lat pozostał mi zapach wręczanych mi frezji.
Ten zapach
 świętuje właśnie dziś
w rytm przedszkolnych wspomnień

hmmm :)

,,Marzec, marzec
pięknie się wystroił.
W kole, w kole
między dziećmi stoi.
I gromadkę uśmiechniętą
pyta jakie dzisiaj święto?

hmmm

Zapamiętaj sobie
dzisiaj jest Dzień Kobiet!
Zapamiętaj sobie
dzisiaj jest Dzień Kobiet! "

Tak, tak :) 

 ,,Marcowy kwiatek”.
Jako dzieci byliśmy ustawieni w kole
 a w środku stał chłopiec z szarfą - Marzec
 z wielkim grosikiem lub frezją w ręku.

11 komentarzy:

  1. Ale mi przypomnialas czasy!
    dziekuje:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia Carpe:)
    Dawno frezji nie wąchałam.....a lubię je bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób to :) i przytknij do noska :)

      Miłego Margo :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze w dzień kobiet nucę tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach frezji i powrót do 8.3 z przeszłości przedszkolnej towarzyszy mi co roku

      i ja ją wtedy podśpiewuję :D

      buziolek

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger