3/18/2014 10:29:00 PM

( 436 ) 18 marzec podmuch przeznaczenia - rok temu wysłałyśmy sobie kciuki



Życie, 
a w nim
Miłość, Strach,Walka,Wiara, Nadzieja
I te chwile, 
które decydują o twym być albo nie być.
Ludzie, którzy pojawiają się 
czasem na teraz, 
czasem na dłużej.
czasem na całe życie.
 Rok temu odnalazła mnie nasza Lamia.
Dodatkowe Słońce odkryte między naszymi e-mailami
skrzyżowało nasze drogi
Pomieszał się ból ze strachem, wiarą i nadzieją
Walka
W naszych sercach 
zrozumienie i tęsknota
Walka
W imię miłości do poczętego życia.
Miłość daje pozytywnego kopa i nie pozwala na poddanie się.
Bo przecież
O tym dokąd dotrze się w życiu
 decyduje nie tylko to gdzie zaczniesz tylko czy zaczniesz.
Trzymamy siebie za rękę
I tak 
Nasze jeszcze nienarodzone maleństwa 
mają szanse na życie, 
 w którym mogą  zobaczyć piękno,  
poczuć miłość,
 odczuć zapach kwiatów, pól i łąk. 
 Usłyszeć świergot ptaków
  wybrać poprzez własne doświadczenia drogę życia, 
z którego każda z nas będzie dumna i szczęśliwa.
Życie, które jest tak kruche a zarazem tak drogocenne, 
które oplecione jest rękoma przypadków, rozstrzygnięć i decyzji. 
To one zaważają na całokształcie, 
to one są jak wygrana lub przegrana.
 Między tymi wszystkimi wyrokami i możliwościami, istnieje jedno 
Miłość nowego życia  
  którego czujemy w sobie 
Gdyż miłość powiązana wiarą i nadzieją  pokonuje tak wiele.
 I tak kochani czasem wszystko się krzyżuje tylko na chwile
Czasem popychane ręką przeznaczenia
wytyczonego przez los
To może on porusza się miedzy duszami 
dając nam szanse
na szczęście


Rok temu wysłałyśmy sobie kciuki, mój dla Lamii  - bo wierzyłam 


i Lamii dla mnie - bo nigdy nie przestała wierzyć.


5 komentarzy:

  1. pamietam jak robilam to zdjecie, nie zdajac sobie sprawy jak adekwatna bedzie to data:))
    Twoja wiara dzwigala mnie ponad niewiare, ktora i tak znalazla droge i zaklocala spokoj, ale sila byla w niej wielka.
    :********

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite!!

    Dziefczyny, ale wiecie, że nie ma przypadków??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę w przeznaczenie i siłę miłości i wiary

      :)

      Usuń
  3. Odwiedziłam Twój blog przypadkie i przyniosłaś mi szczęście :) U mnie też dzisiaj pojawiły się dwie magiczne kreski :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie :))))))))))))))))))))))) jak ja uwielbiam takie wiadomości. Dziękuję za odwiedziny MAMUSIU :)

      cieplutko przytulam

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger