3/27/2014 10:39:00 PM

( 440 ) Serce pik,pik,pik


Wiem, że istniejemy już razem. Kiedy oddycham, jem, śnię, kiedy kładę dłoń na mo­im brzuchu, kiedy słucham muzyki, czytam, marzę. Jesteśmy razem by móc uśmiechem szczęścia celebrować świat. Dziś usłyszałam po raz pierwszy bicie serduszek naszych maleństw. Serce zaczyna bić już 21 dnia od poczęcia. Krew krąży w nieskomplikowanym zamkniętym układzie naczyń, oddzielnym od krążenia matki. Maleństwa są większe i najpierw widziałam jak niebieskie plamki pulsowały - to były ich serduszka, a potem pani doktor podkręciła na monitorze głos i usłyszałam bicie serduszek naszych bliźniaków. To cudowne, niesamowite, wzruszające uczucie poruszające do granic możliwości. 

13 komentarzy:

  1. Taaak... Nic dodać nic ująć :)
    Trzy razy miałam szczęście tego doznać i za każdym razem było tak samo pięknie:)
    Jeszcze mnóstwo takich wzruszeń Was czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jestem jak zaczarowana, kocham to wszystko co się dzieje :)

      buziolki :)

      Usuń
  2. niesamowite uczucie, prawda?
    pamiętam, jak niedawno życzyłam Ci wpisów podobnych jak u Lamii, naprawdę wierzyłam, że już wkrótce będę je czytać. i proszę - dzieje się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedopisania :) paraliżuje ze szczęścia :)

      całuję Twoje serduszko rudasku nasz kochany :)

      Usuń
  3. Przepraszam za takie może głupie pytanie zadam, ale czy z tego co tutaj wyczytałam to będziesz miała bliźniaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margolcia nie ma głupich pytań :) Tak kochana oczekuję BLIŹNIAKÓW szczęście w podwójnym wydaniu.
      Czy to nie cudowne :) ???

      cmoki smoki :)

      Usuń
    2. Cudownie ale i odważnie:) Wszystkiego razy dwa :):)

      Usuń
  4. Pik, pik - cudowny zapis miłości

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego tak się wzruszam gdy tu wchodzę?;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie Twoje szczęście. :))) Śle pozytywne myśli.,:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. same dobre wieści:))
    Doskonale rozumiem Twoją radość - czułam to samo;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger