3/31/2014 10:47:00 PM

( 442 ) Podglądanko

Oficjalnie jestem w 7 tygodniu ciąży. 
Maleństwa dobrze się rozwijają :)
Cieszy nas to przeogromnie.
 Nadal biorę progesteron, witaminy i probiotyki. 
Do tego wstrzykuję sobie w brzuch codzienną porcję heparyny.   
Niestety,  tarczyca znów mi wariuje. 
Trzeba było podnieść codzienną jej dawkę.
Kontrola tu bardzo ważna , od tego zależy rozwój i życie nienarodzonych.
Kto ciekawy poczytać można o tym 
tu:

Dziś było trudno sfotografować Bliźniaki razem w jednym zdjęciu.
Kochana pani doktor zaglądała pod różnymi kątami. 
Pomierzone są tego samego wzrostu. 
Serduszka biją i pulsują równomiernie.
I tak o to  przedstawiam Wam

Maleństwo 1


Maleństwo 2


A tutaj razem z 3D rzutu


I jak tu nie być szczęśliwym? I co z tego, że tyle się przeszło. 
Warto kochać, wierzyć i walczyć do samego końca.

15 komentarzy:

  1. takie chwile wynagradzaja :**

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że warto!
    dbajcie o siebie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje szczęście jest naszym szczęściem :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Wam było mi łatwiej przez to wszystko przejść :) Teraz czas na dobre i piękne chwile. Tym szczęściem bardzo pragnę się dzielić i przeżywać z Wami :)

      Usuń
  4. serce rosnie, jak sie Ciebie czyta ! rosnijcie zdrowo maluszki ! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. No mówiłam że szczęście:) Bo z moich wyliczeń to ja też w siódmym, jaki fajny zbieg okoliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) Cieszę się razem z Tobą!! Warto po stokroć!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne :) czekam na szczęśliwe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger