4/07/2014 09:48:00 PM

( 444 ) 8 tydzień

Ile można spać.
 Na stojąco, na siedząco w każdej pozycji???
Można
Praktycznie cały czas śpię 
 Z małymi przerwami na to co w danym dniu najważniejsze.
Spakowane  paczusie do Futrzak i 17 letniej M. leżą nie wysłane.
Przepraszam
Nie mam siły.
Nadrobię
Nie kontroluję siebie.
Nie zmuszam do niczego
Pozwalam ciału na wszystko czego wymagają nasze maleństwa.  
Mimo lęków i obaw jestem szczęśliwa.
Zobaczcie sami jak bliźniaki rosną :)

 

Trudno już Je uchwycić  na jednym zdjęciu. 
Przy 3D  wyglądają zabawnie, ale dla mnie są najpiękniejsze i najukochańsze.
Pomyśleć, że każdy z nas tak podobnie wyglądał :)
Niesamowite
Dzieciaczki są takiej samej wielkości.
 Serduszka biją rytmicznie. 
Pani doktor zadowolona. 
Może już w przyszłym tygodniu będziemy widzieć jak się ruszają.
Tulam Was sennie  
Całują Was trzy pukające serduszka. 



 


9 komentarzy:

  1. Nie zmuszaj się do niczego, pozwól maleństwom rządzić. Wypoczywaj, nawet jeśli nie ma po czym.
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj rządzą i sprawia mi to ogromną radość :)

      Usuń
  2. Śpij śpij, zbieraj siły na bliźniaki! :D
    U mnie w każdej ciąży była nocna bezsenność i dzienna senność, że tak powiem:) i doprawdy nie wiem jak przeżyłam tę drugą ostatnim razem, z małą Martusią przy nodze... Ach ciesz się, że nie musisz ze sobą walczyć i wypoczywaj ile wlezie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. Jeszcze nigdy nie widziałam usg bliźniaczej ciąży:) Wasze Maluszki są cudne:)))

      Usuń
    2. podziwiam kochana :)

      Usuń
  3. zapommniałam juz jak mi sie chciało spac na początku ciąż!!!
    cudne zdjęcia:)
    ale ten czas leci
    ja myślałam, że to 4 tydzień :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dwie perełki w jednej muszli:) Bezcenne:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger