4/15/2014 06:03:00 AM

( 447 ) Co 9 tygodni piszczy



Organizm wariuje. Pierwszy test na cukier wyszedł pozytywny. Został sprawdzony  poziom glukozy w surowicy krwi na czczo, potem trzeba było wypić przeraźliwie słodki roztwór glukozy, który pociągnął za sobą mój żołądek i jelita do podskoków. A  potem po godzinie poddałam się kolejnemu badaniu krwi. I co ? wynik nie taki jaki trzeba. Dlatego zostałam skierowana do poradni diabetologicznej. Dziś powtórzą mi ten test i będą myśleć co dalej. Mam nadzieję, że uda się Diabetes mellitus utrzymać w ryzach. Jeśli nie to - insulina zapewniona. Inaczej moje i dzieci zdrowie poważnie będzie zagrożone.
Bliźniaki rosną :) Już mają po 2 cm. Serduszka biją równomiernie. Co raz trudniej uchwycić Je razem na zdjęciu. Następne podglądanko już tylko przez brzuch. Może uda nam się zobaczyć pierwsze ruchy? 

,, Dziec­ko jest chodzącym cu­dem, je­dynym, wyjątko­wym i niezastąpionym. " 


ps. Wczoraj były urodzinki  Michalinki. Przespałam.

Wszystkiego co najpiękniejsze kochana :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger