4/20/2014 02:34:00 PM

( 450 ) Szczęście jest we mnie i przy mnie.

z f.b.

Leżąc na fotelu gin. przygotowana do podglądanka. 
Mężuś siedzi na kozetce wpatrzony w duży ekran, na którym widzi nasze szczęścia. 
- numer 1 wszystko ok, numer 2 też wszystko ok. Serduszka biją równomiernie, rosną równomiernie. 
Proszę zobaczyć : numer 1 rusza się i zaraz zobaczymy co robi numer 2  - tłumaczy pani doktor.
 Wszystko ok Numer 2 też już się rusza.
Bliźniaki robią to co trzeba, odżywiają się, rosną, ruszają się i śpią. 
Bo co mają innego robić. - śmieje się pani doktor. 
Odpowiadam 
- może podrzucimy im Facebooka?

8 komentarzy:

  1. Rośnijcie zdrowo Maluszki;)
    Zdrowych. pogodnych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomachały, podziękowały i pożyczyły łaskotkami :DDD

      Usuń
  2. A może książkę ? :)
    A moja bratowa w 10 tygodniu, dowiedziała się kogo nosi w brzuszku :) Uwierzycie?
    Mnie ten sam Doktorek poinformował w 13 tyg. I się nie pomylił... niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja tam jeszcze nie typuje choć mężuś z panią doktor wymieniają się przypuszczeniami. Dla mnie oby tylko zdrowe były, ot taki matczyny wdech :)

      Usuń
  3. Dzizas nie zaglądałam do ciebie od dawna, zresztą jak na swojegobloga. A ty mi tu u mnie w komentarzu piszesz ze to juz 10 tydzień. Zaglądam pani a tu bliźniaki. Nie no takiego rozwoju akcji się nie spodziewałam. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam. Kurcze rewelacja! Po tych wszystkich akcjach co przeżyłaś... gratuluję. Duzo zdrówka i rosnijcie zdrowo. Całusy i uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jam wzruszona, że i Ty Mamusią jesteś :)

      całujemy :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger