10/13/2014 10:10:00 PM

( 478 ) Brzucholek

 
Jestem zmęczona moją niezdarnością i brakiem energii.
Sapię jak lokomotywa z wiersza Tuwima.
Mało śpię
Mało chodzę
Nawet leżenie sprawia już trudności.
Nie mogę skupić się nad niczym.
Brak koncentracji odrzuca czytanie, pisanie, oglądanie.
Na Wasze komentarze, zapytania i e-maile nie mogę nawet odpowiedzieć.
Przepraszam Was za to.
A zarazem dziękuję za Wasze bycie z Nami.
Smutnawa taka bezradność fizyczna.
Na dodatek nie zapłaciłam rachunków i jutro wyłączą mi wodę.
Każdego dnia przesuwałam to na jutro, 
a dziś 
5 minut za późno
 
okienko zamknięto mi przed nosem.
 Ot życie.
Pełne niespodzianek.
 
***
 W niem. gazetach  i telewizji
ukazało się kilka reportaży na temat lekarzy,
 którzy nie tylko mnie skrzywdzili. 

Nie dopuszczam do siebie złych emocji. 
Teraz czas jest tylko dla mnie, męża i naszych Bliźniaków.
Jeszcze kilka tygodni :)
Brzucholek  duży
bo maluszki już każde ponad 2 kg mają :) 
Wyobrażam sobie jak to będzie. 
Dziecięce serca otworzą nowe możliwości.
Dobro i radość wpłynie w nasz dom
  jak pierwsze wiosenne promienie słońca.
Chcemy chłonąć radość, dobroć i normalność. 
Wybudzamy się z niesmacznego ,,letargu" .
Odczuwając  smak dobrego życia. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wszystko zaczyna się układać a te niedobre rzeczy odchodzą gdzieś dalej, coraz dalej. Teraz jest wasz czas, wasze oczekiwanie i mimo trudności to też jest piękne... przytulam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj, ze nic nie musisz...
    a już na pewno odpowiadać na komentarze...
    Twój czas, Twoje miejsce, Twoje zasady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki i dobre myśli przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem , o co z ta woda chodzi,nigdy nie slyszalam,zeby komus wylaczyli wodę:) Kto? misto,spoldzielnia,prywatny wlaściciel? nie moglaś przelać przez internet?
    pozdrowionka
    AE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Carpe ten ciężar niedługo minie i poczujesz się lekka jak wiaterek:DD
    wiem, ciągnie się jak nie powiem co...
    jesteś sliczna z tym brzucholem
    całusy :***********

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten Twój brzuszek :)))

    Jak zobaczą taką śliczną mamuśkę to i wodę zostawią :p
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteśmy, jesteśmy, gotowi do przyjecia porodu:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger