10/30/2014 01:29:00 AM

( 480 ) Już za parę godzin



O jedenastej godzinie rozpocznie się przygotowanie do cesarki. 
Radość a zarazem lekki strach zaczyna  mnie ujarzmiać :O 
Niesamowite :)
To już za parę godzin :)
  przytulę i ucałuję nasze słodziaki.
Kto ma siły niech zaciska pięści, otwiera serca i rozjaśnia myśli.
 Będę także z Wami.
 Czeka nas niepowtarzalny dzień. 
My staniemy się namacalnymi rodzicami
a Wy wirtualnymi ciociami , wujkami.
Miłość jest niesamowitym motorem napędowym do odczucia szczęścia.
Już za parę godzin
powitamy na tym świecie 
tak długo oczekiwane Cudeńka 

18 komentarzy:

  1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Całym sercem z Tobą, z Wami :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!!! Tak bardzo sie ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wszystkich sił i całym sercem jestem z wami:****
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne chwile - jestem z Wami całym sercem:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Kibicuje od dawna. Czasami się odzywałam :) Dzisiaj czekam z niecierpliwością żeby powitać wirtualnie na Świecie Wasze Skarby! Trzymam kciuki i cieszę się z Waszego szczęścia! To co czuje się w chwili pierwszego dotyku małego Człowieka, zostaje na całe życie! Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z wami,wspieram całym sercem.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z Tobą od dość dawna, czuję się teraz jakbym była świadkiem prawdziwego cudu! Trzymam kciuki i błagam, daj znać jak tylko będziesz miała siły i czas!

    OdpowiedzUsuń
  9. aż się nie chce wierzyć, jak to szybko zleciało!
    trzymam kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. to juz za chwilę te przygotowania
    cieszę się jak goopia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie maleństwa są już z Wami!!!
    Trzymajcie się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze przegapiłam, Już pewnie jesteście wszyscy po tej samej stronie:) Więc hmm gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie mogę się już doczekać:) Bożena

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla rodzicow z okazji narodzin

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger