3/23/2015 08:00:00 AM

( 509 )

Czasem wszystko sie po prostu pieprzy. Nic nie wychodzi tak jak powinno, a może lepiej jakby sie tak naprawdę chciało. Najpierw zaczęły siadać mi nasze komputery, męża autko, potem garściami zaczęły wychodzić mi włosy,a w sobotę pęk mi - tak po prostu :( przedni ząb.Na dodatek nożem przecięłam sobie palec do kości.
Nic jak tylko siąść i płakać. Ale na to Bliźniaki nie dają mi nawet czasu.
Nasze skarby potrafią zorganizować mi dzień tak, że nawet na takie prawdziwe, sumienne smutkowanie nie mam możliwości. Rosną i żądają :) dosłownie wszystkiego. Zaczęły sie pomruki i głośne śmiechy. Papki, sratki dotykanie, pieszczenie i chodzenie w rożne strony naszego mieszkanka. Oczka wędrują  z zaciekawieniem - obserwując życia smak. Przeszliśmy już przez pierwszą papkę kaszkowo - jabłkową i ziemniaki lub utarte makarony z warzywami. Zachwyt smakowy różnorodny. Wykrzywianie minek do cmokania i otwierania buziek prosząc o jeszcze. I tutaj maluchy również różnią sie od siebie. Nie tylko testosteronem, ale i podniebieniem. 
Uchwyciliśmy już  pierwsze promienie słońca.Bliźniakom zarumieniły sie  policzki. Codzienne spacery i ich pod sypiania w ogrodzie, sprawiają nam wszystkim frajdę, tylko ubieranie czapeczek i kurteczek jest zwariowanym procesem.
Krzyk i płacz nie ustaje, do ululania w wózeczku, ale potem jest fajnie. Dwugodzinna ulga dla rąk i uszu. 








Dobrze, że jest z nami BABCIA bo inaczej czekałoby mnie wariatkowo ;)

 A tak życie nasze toczy sie bardzo szybko. Maluchy 31.3. skończą 5 miesięcy. Niesamowite. Prawda???

11 komentarzy:

  1. Dobrze ze dalas znak zycia. Maluchy cudowne. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze czytać o tym waszym szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybenko a jak fajnie jest to odczuwac :) Zakochana po uszy i jeszcze wiecej :) tulam

      Usuń
  3. Słodziaki :))) 5 miesięcy, ale ten świat pędzi....:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, jeszcze tak nie dawno bylo inaczej a teraz blogo :)

      buziaki

      Usuń
  4. Babcia jest niedoprzecenienia.
    Buzki slodkie az do zjedzenia i wycalowania, rosnijcie szybko Rodzicom ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger