6/12/2015 03:13:00 PM

( 527 ) wybiec

 
Jak pięknie na dworze, słońce , przyroda, lekki wiaterek i tylko morza mi brak .
Bliźniaki po pierwszym karmieniu spędzają czas w ogrodzie z moją mamą.
Mężuś coś dłubie przy dalszym remoncie
A ja???
Jestem wszędzie.
I kiedy tak na chwilkę przystanę
Robi mi się czasem żal,
tych wszystkich chwil,
 których oddać im w 100 % nie mogę.  
Bo by funkcjonować 
 także,
 posprzątać, ugotować, zarabiać trzeba.
 Nie chcę żyć tylko dniem dzisiejszym.
Muszę wybiegać trochę do przodu.
 

 Pomysłów mam dużo
Marzeń mam jeszcze więcej.
Oby starczyło mi tego na całe moje życie.
 
 
Staram się im pokazać świat. 
Te maleńkie ułamki, 
jak pachnie ścięta trawa, płatki róż
las
jak kapie woda





Z nimi jest tylko moje istnienie
Bez nich nie istnieje już nic.
Obym tylko zdążyła nauczyć się bycia mądrą matką
Niech ciepłe myśli, wszystkie pozytywne wibracje 
już nas nie opuszczają.
Tyle lat walki i czekania na ten wymarzony moment.
Rodzina to jedna z najważniejszych wartości człowieczeństwa.
Nie czekajmy w miejscu na nasz cud
On nie przychodzi sam.
Chwyć los w swoje ręce
Bądź świadomym, że można
 


9 komentarzy:

  1. Carpe, Ty JUŻ jesteś mądrą, wspaniałą mamą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mądrą MATKĄ cudownych dzieci :))
    A reszta, to samo życie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Boje się popełnić błędów, które zmienia nieodwracalnie ich tak tok życia,

      Usuń
    2. Błędy w życiu są nieuniknione. Każda, nawet najlepsza matka je popełnia, bo matka to też człowiek!
      Dopóki kochasz błędy będą tylko lekcją i wskazówkami.
      A Cudeńka Twoje z dnia na dzień większe, mądrze im z oczu patrzy :))

      Usuń
  3. jakie piekne dzieci !
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycia mamą uczymy się wszystkie cały czas :) a dzieciaczki urosły, śliczności:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger