6/15/2015 11:04:00 PM

( 529 ) Kilka słów od ,,Nasz Bocian"

Właśnie przeczytałam. I co Wy na to ???

,,Nasz Bocian" pisze 

 ,,Czy wiecie że lekcja o in vitro jest w podstawie programowej nauczania religii? Informacje które katecheci przekazują uczniom na lekcjach religii nie są przygotowywane ani zatwierdzane przez kuratorium, tylko przez diecezje w której zajęcia się odbywają. Jeśli chcecie zobaczyć czego dowiedzą się dzieci w Archidiecezji Warszawskiej wystarczy kliknąć - http://bit.ly/1fdef0h " 

 

3 komentarze:

  1. Ktoś, kto to pisał, nie wiedział o czym pisze.
    I to jest smutne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Carpe, wiesz, że jestem zwolenniczka in vitro
    to oczywiste, że powyższa notatka jest tendencyjna i w ogóle

    ale zabroniłabym in vitro kobietom 60letnim
    i uważam, że każdy człowiek powinien znać swoje biologiczne korzenie, co dotyczy życia w ogóle, nie tylko in vitro

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam to sama na FB i od razu pomyślałam o Twoim blogu, bo śledzę go po cichutku od dawna i trzymałam za Was kciuki cały czas. Niesprawiedliwe, głupie, po prostu idiotyzm - ten kto to napisał powinien zostać skazany ny publiczne biczowanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger