3/07/2017 11:16:00 PM

( 695 ) Zapełnia się szybko

Często staram się zorganizować Bliźniakom 
jakąś fajną, inspirującą zabawę,
 która wywoła na ich twarzyczkach
 zadowolone minki. 





Uwielbiam dawać Im takie możliwości do zabawy.
Myślę, że to wspaniałe, 
że nasze Bliźniaki mają szansę 
na taką swobodę.


 Kiedyś zwracałam uwagę na Perfekcjonizm. 
Był on taki wychuchany.
Może nie był ten czas zły, 
ale ukierunkowany nie w tą stronę.
Życie pokazuje nam drogę do osiągnięcia szczęścia.
Czasami najprostsze działania są najbardziej skuteczne.
Trzeba tylko to zauważyć. 
By móc i chcieć. 


Już dawno nie wkurzam się na bałagan czy niedociągnięcia.
Biorę głęboki oddech
 i pozwalam Nam na taki chaos.
Bo taka chwila, jest chwilą, 
która rodzi kreatywność.
Bo jest to miejsce, 
które kształtuje ich charakter i wnętrze. 


 Kocham widzieć i odczuwać tę wolność tworzenia.
Bo ten czas jest najcenniejszym dla nas.
Nie wolno go zmarnować,
 gdyż nie dostaniemy takiej chwili z powrotem.



14 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Tobie, Kirze i Yawarze życzę wspaniałego Dnia Kobiet <3 Panowie ludzcy i psi niech się dzisiaj starają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Żyrafko :) Yawara zachwycony bo choć dziś może być dziewczynką. U nas płeć piękna to Ja, Kira, Lora ;) Reszta to męskie stworzenia. Buziamy i moce przesyłamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie, Baley to rozumiem, ale Yawara????? Toż to dziewczęca uroda!

      Usuń
    2. no tak Kopernik też kobietą była ;)

      hihi

      buziamy

      Usuń
  3. Też ostatnio miałam taką myśl o przemijalności tego wspaniałego okresu z dzieciakami. Lubię te nasze zabawy.
    Zdradzicie co tu tworzycie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy połączyć piankę do golenia z sodą (na jeden niepełny pojemnik pianki - najlepiej by była jak najbardziej delikatna, bezzapachowa, żeby Wam nie przeszkadzała podczas zabawy )- wykorzystałam 7 paczek sody). Po wyrobieniu powinno się to wrzucić do schłodzenia, u nas już do tego nie doszło bo Bliźniaki już w swoje obroty masę chwycili.Jednak następnym razem dodam mąkę ziemniaczana. Po wygnieceniu daje się ona formować i kleić. Śnieg jest fantastyczny, chłodny i przyjemny w dotyku, ma rewelacyjną konsystencję, efekt jest zbliżony do oryginału :) Buziamy i do zabawy zapraszamy

      Usuń
    2. Dzięki!
      Na pewno skorzystam! :)

      Usuń
    3. dodać możesz jeszcze rożne figurki lub pochlap masę farbą spożywczą to będzie tak wiosennie :)

      Buziamy :)

      Usuń
  4. piekne:))

    ale jak tak paczam to się cieszę, że już wyrosłam:)
    Ale na wszystko jest włąściwy czas w życiu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie zabawy nawet do dziś :) Uwielbiam moje wewnętrzne dzieckiem być :)

      byziamy :)

      Usuń
  5. Carpe, potrzebuje Twoich kciuków i ciepłych myśli. Bardzo, bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Kochana...trzymam i Moce miłości i siły ślę

      Usuń
    2. Póki co działają. Oby do września wystarczyły!!!

      Usuń
    3. Mam mocy i siły i wytrwałości dużo, dziele się kochana z Tobą i wysyłam do Ciebie :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger