5/30/2017 05:36:00 PM

( 681 ) Nic nie jest niemożliwe.


Działo się i nadal się tyle u Nas dzieje. 
Chciałabym Tyle Wam z Tego naszego życia opowiedzieć,
 ale zanudziłabym Was pewno po same uszy :)  
Nic nie poradzę, że cieszę się Naszymi Pociechami,
 o których chciałabym opowiadać 24 godziny na dobę.
Tyle lat starań i teraz są ONE :)
Bo w marzeniach i w życiu
 nic nie jest niemożliwe.
 

Dzień Mamy i Dzień Taty były cudownymi chwilami. 
Bliźniaki przeżywały pozytywnie swoje przygotowywania.
Dla Tatusia zbieraliśmy dmuchawce do słoiczków.
Tak by w ciężkich chwilach 
mógł zdmuchnąć jeden z nich
 dla spełnienia życzenia.
 






Wieczorkiem zajęliśmy się artystycznym upiększaniem koszulki dla Taty. 
Dobrze, że Babcia z Nami była :)  
Poszło sprawniej :)






O Tym
Jaka reakcja Taty i Bliźniaków już wkrótce. 

8 komentarzy:

  1. myślałam, że masz kuopca i dziefczynke a dzis co ja paczę! dwie dziefczynki!!

    cudnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko długie włosy :)i to dlatego wysyłany jest stereotyp Twojemu mózgowi, że to dziewczynka ;) Synek całkowicie ,,przepełniony" testosteronem :)
      hihi :)

      Usuń
    2. to się jeszcze okaże, hi hi
      mój własnie zapuszcza, najmlodszy, a najstarszy też ma półdługie:))

      Usuń
    3. Toć to dobre wieści :) Modni te nasze Chłopaki :)

      Usuń
  2. Ragner ma supermodną fryzurę " na samuraja" Rybko! A w ogóle to, jak zwykle, macie niebanalne pomysły na prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyrafko :) my mówimy Wikinga fryzura :)
      A
      prezenty u nas to dar z serca.

      Usuń
  3. Jakie słodkie dziewczynki! 😄
    Mój synek tez miał długie włoski jak był mały i wyglądał jak słodka dziewczynka. W wieku sześciu lat miał dość zaczepienia go przez obcych ludzi i podziwiania jego dziewczynskiej urody
    I kiedy akurat mnie nie było w domu namówiły się te moje chłopy i poszli ściąć włosy
    Jak wróciłam to go nie poznałam, czulam jakby jakieś obce dziecko chodziło po domu 😝
    A na męża mam za to Focha do dzisiaj!😝😝


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas nie było problemu ze ścięciem, aż do chwili kiedy Tatuś włosów nie zaczął zapuszczać...chyba na focha przejdę, bo i mnie z wielu stron zaczepiają pytając o śliczne dziewczynki :D

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger