1/16/2021 06:29:00 AM

W trudnych czasach

    

 Szanowni Państwo 

o to ja

Czyż nie świetne ujęcie??





Czasy trudne, znowu utrudnienia 

Dzieci z Babcią w domu

My w pracy.

Mimo wszystko wychodzimy na spacery

i staramy się

wykorzystać czas.







Wdzięczność 
jest podstawowym budulcem szczęścia w życiu codziennym.
 
 Pamiętajmy za co jesteśmy wdzięczni. 
Skierujmy również uwagę na rzeczy,
które często przyjmujemy za pewnik każdego dnia. 
Jak było by nam źle ,co byśmy czuli
 gdybyśmy nie mieli np. ciepłego łóżka, jedzenia, rodziny?
 I domu, w którym czujemy się bezpiecznie ? 
Bądźmy wdzięczni ! 
Nawet w tak trudnych ciężkich czasach. 
Symbol „Von der Community überprüft“











9 komentarzy:

  1. Zabawne to zdjęcie z bałwanem, śniegu nie ma a bałwanek jest 😄
    Fajne, duże dzieci i piękne prace plastyczne 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg był tylko przez chwilke.W nocy nim sypneło.Pozbieraliśmy Co się dało by choć trochę mieć radochę 😁

      Usuń
  2. Jesteś bombą. miłości i wdzięczności!!

    A portrer oddaje Cię w 120 procentach 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech,Rybko portier na pewno:))))

    Carpe,ja się od zawsze zachwycam Twoimi dziecmi,ladne i jeszcze takie uzdolnione,jak widac..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja-Ewa bardzo Dziękuję za bycie z Nami i ten zachwyt naszymi Bliźniakami. One są Jak wszystkie dzieci z sercem przepełnionym do poznawania życia.
      Buziamy Was dziewczyny. Rybko u Ciebie piękna ta zima.

      Usuń
  4. Rybko, przepraszam, to ja źle przeczytałam, wybacz😄❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger