3/26/2021 03:28:00 PM

I ja się nadal uczę


Taka sytuacja

 wieczorna kąpiel.

Śmiechy i radosne piski

Zapowiadały cudowne chwile.

Usiadłam zadowolona z kawą w ręku

Spragniona czasu tylko dla mnie.

Rozkoszowałam się gorącym ulubionym płynem.

Jakie to cudne uczucie, 

wypić gorącą kawę

W towarzystwie nie przeszkadzających mi

Radosnych dzieci.

Ta radosna chwila trwała

Niedługo    

Kiedy weszłam do łazienki 

Wpadła na mnie nie tylko burza zadowolonych okrzyków

Także fala  wody wdzierająca się

W moje skarpety i nogawki spodni.

-Co tu się dzieje???

Warknęłam

-Mamo to Nie my,

 to pingwiny

 moczące się w ciepłej wodzie.  


I Tak o to moi drodzy

 cofnełam moje warczenie.

Przecież 

nic nie ma w dzieciństwie ważniejszego 

Od Miłości, 

umursanych rąk i stóp

I szczęśliwych buziek dzieci. 

 

2 komentarze:

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger