6/27/2012 08:08:00 AM

,,Miłość na skrzydłach aniołów"

,,Miłość na skrzydłach aniołów" - tym pięknymi słowami zaczęłam cudowny, nowy dzień. Jak bardzo cieszą moje serce, takie słowa. Tyle w nich bezinteresownej dobroci i energii. Dziękuje Wam za informacje, za pomoc w pomaganiu, za e-maile i moc ciekawych pomysłów. Przecież NADZIEJA jest jedna z cegiełek życia. Forma do dalszego działania. Pamiętam te chwile kiedy ,,osierocone" Rodziny, mimo bólu po stracie ukochanej osoby, nigdy nie żałowały podjętych wcześniejszych kroków. Pamiętam również rozmowy z osobami, których życie bliskich udało się uratować. Ich radość i chęć przekazania tego doświadczenia innym jest pięknem i wdzięcznością a nawet podziękowaniem za dobroć życia. Jednak te rodziny łączy coś magicznego, coś czego nie można wyprodukować bablanina pustych slow. Słowo- NADZIEJA, która jest oznaka miłości bliźniej do człowieka. Zakończę moja wypowiedz urywkiem textu z jednego z e-mail ,,Tyle jest słów które mam do powiedzenia, tyle rad , tyle wsparcia które chciałabym dać im tak namacalnie. ale cieszymy się że można inaczej np. przez internet, albo wysyłając miłość w świat aby do nich dotarła;-) CHCIAŁABYM PRZYTULIĆ WSZYSTKICH DO SERCA Z MIŁOŚCIĄ DAĆ SIŁĘ ABY MOGLI SOBIE PORADZIĆ BO WIEM ŻE POTRAFIĄ TO ZROBIĆ. WIERZĘ W NICH ! Iwonuś przytulam do serca i pozdrawiam" Chciałam się z tym z Wami podzielić, podziękować, ze Jesteście, ze pomagacie i chcecie dać sobie pomoc. Zycie jest pięknem w nas i tylko od nas samych zależy, w która drogę się udamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger