12/09/2012 12:38:00 AM

Uczę się nowej drogi

 Biorę te swoje leki i z godnością akceptuję wszystkie skutki uboczne. Kiedy odpowiadam na pytania innych dlaczego ,,to" lub ,,tamto"  patrzą na mnie z politowaniem a niektórzy traktują jak bohatera. Obecny mój świat to hormony i walka z Niezłośliwym- po to tylko, by zwiększyć szanse na przyjęcie naszych zarodeczków.  Trzymam się tej miłości, trzymam się tak mocno, że nie przerażają mnie głupie gadania i prymitywne myślenia. Straciłam pracę, znajomych, pieniądze i  naiwną  pewność, że się w 100 % uda. Teraz poskromiona przez ból, smutek i tęsknotę uczę się nowej drogi. Wiem, że nie musi się udać, wiem, że może być jeszcze gorzej. A jednak.. Walczę, bo jeśli nie spróbuję to nigdy nie poczuję miłości silniejszej niż moje życie.

 Kochamy Was nasze Okruszki, walczcie o naszą miłość, tak jak mamusia z tatusiem o nią dla was walczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger