12/07/2012 10:01:00 PM

Na raki, sraki, eksmisjaki, niezagnieżdżaki - Anioł

Wszystko jakieś ( na mój gust ) powolne i niezakończone. Tak bardzo chciałabym by u moich blogowiczów raki, sraki, eksmisjaki popadały. A kobietkom z forum babyboom dzieciaczki się po zagnieżdżały. Bardzo chciałabym by mamom walczącym o swoje maluszki się udało a Weronice już nic nie doskwierało. Marzę, wierzę bo wiem, że jest to możliwe, gdyż wiele osób poznałam, którym śmierć po piętach deptała.
 Dostałam od mojej przyjaciółki Anioła. 
Ona jeszcze tak niedawno walczyła o swoje życie. 
Dziś ja walczę o przeżycie moich okruszków. 
Mieć szansę TO JEDNO...wykorzystać ta szansę-TO DRUGIE. Dlatego też 
chciałam się z Wami nim podzielić, tak by on zawsze rozjaśniał nam drogę naszego celu, by trzymać się tego co silne w naszym sercu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger