1/09/2013 11:50:00 PM

Brak


Nie mogę, rzuca mną , dławi jakiś krzyk...
Brak jajeczkowania, brak miesiączki proszę leki nadal brać. Zobaczymy się pod koniec miesiąca. Wtedy będziemy wiedzieli czy niezłośliwy się poddał.  
 Słysze ,,doka" ciepłe słowa.
Panie doktorze??? A czy ja nie przyspieszę tym wszystkim  lat przejściowych??? Przecież 40 letnie dziewczynki już mogą tak mieć? Pytam szyderczo, złośliwie, żałośnie.
Jeszcze nie jest Pani starszą dziewczynką, spokojnie - długo Pani jeszcze do lat przejściowych i starzenia się.
...
No super.  Jeszcze przede mną owocne jajeczkowania i bolesne miesiączki. A ciąża? A wymarzony bobasek? Nasze dziecie???
...
Od 6 dni nie mam moich dni...oj jaka byłaby nadzieje, że może tym razem się udało. Niestety brak @ jest tylko skutkiem ubocznym brania leków na zniszczenie niezłośliwego. Wczoraj pobrano mi krew, chciałam wierzyć, a dziś info...niestety nie było jajeczkowania i na razie nie będzie. Proszę brać nadal leki.
 Zobaczymy pod koniec stycznia co dalej.
Załamka
Smutek
Żal
Znów oddala mnie życie od naszych Śnieżynek

2 komentarze:

  1. Strasznie mi przykro, to ciągłe czekanie, odkładanie... :((( mam nadzieję, że wbrew pozorom czas do końca stycznia minie szybko, a potem już tylko dobre wieści.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się trochę pozbierać , nadal walczyć będę o nasze maleństwa. Dziękuję, że jesteś z nami.

    Tulę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger