4/21/2013 10:03:00 PM

( 230 ) I krok do przodu





Napięciem wewnętrznym okazało się być - moja menstruacja, która przybyła za wcześnie. Zgodnie z planem znów trzeba zrobić termin w klinice, by pobadać krew, obejrzeć sobie niezłośliwego jak i zrobić oczekiwany termin na przyjecie naszych uśpionych w laboratorium Maleństw. Czuję ogromną radość, że zbliżam się do tej chwili. Na samą myśl, że już niedługo poczuję nasze Skarbeczki we mnie, kręci mi się w oku łza szczęścia. Jak na razie jestem dobrze przygotowana na to spotkanie. Biorę wszystkie leki, ćwiczę, zmieniłam styl pracy, styl żywienia ( mam świetną dietę, na którą zgodził się nawet mój prowadzący lekarz. Kto chętny - prześlę), dużo spaceruję, mniej angażuję się w pomaganie innym ( tylko te najcięższe przypadki) Akupunktura i zakończona terapia Theta Healing. Mam nadzieje, że  zwiększyłam szanse na przeżycie dla Naszych słodziaków. Nie chcę od życia za wiele. Tylko zdrowia, miłości z naszymi Dzidziusiami.

4 komentarze:

  1. Carpe, jestes wzorowá M.
    :***
    i kciuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lamia :) staram się być, zostać dobrą, odpowiedzialną mamą.

      przytulam serduchem :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tej diety:)

    Ps.Ostatnio śniło mi się,że mojego szwagra przyszła żona jest w ciąży,a tej samej nocy po przebudzeniu i ponownym uśnięciu śniło mi się,że i ja jestem w ciąży:)Szkoda,że to był tylko sen.

    Powodzenia:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zagubiona,

      na dniach prześlę Tobie drogą e-mailową dietkę.Opisze co i jak tylko przetłumaczę z niemieckiego. Jeśli konsekwentnie będziesz ją stosowała( obiecuje, że nie będziesz głodować) na pewno stracisz na wadze a i pomoże ona w lepszym samopoczuciu, zdrowiu i przygotowaniu do bycia mamą. Daj proszę kilka dni.

      tulaski :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger