4/27/2013 12:14:00 AM

( 232 ) Chwytam chwile by nie zapomnieć

Zrobiłam w klinice termin na 7 maja. Mam nadzieję, że doktorek niknie i pozwoli na przyjęcie maleństw. Bliżej, bliżej, bliżej...Serduszko skacze w podskokach :)

 

Dziś słucham piosenki mojej i Renatki C. Przyjaźń i wspomnienia łączą nas między tym a Jej nowym światem. Słyszę i odczuwam Ciebie. Uśmiechem chwytam chwile by nie zapomnieć celu i naszego wspólnego ideału. Jak bardzo za Tobą tęsknie. Życie, miłość, dobro... W uszach brzmią mi nasze słowa, nasze zapoznanie i droga w przyjaźni na wieki.  

,, Renatka C.
- nie wiem jak ja cie się odwdzięczę?
JA
- Nie Renatko , to nie dzięki mi , to Bóg łączy drogi, a my tylko rozstrzygamy czy chcemy nimi pójść . Nic mi nie musisz oddawać i niczym się odwdzięczać.
Renatka C.   
- wiem aniołku, ale mamy wolę i gdybyś nie słuchała woli Bożej to byś tego nie robiła. KOCHAM CIĘ ZA TO "  

Niektórzy ludzie na moment pojawiają się w naszym życiu i tak samo szybko z niego znikają. Niektórzy stają się naszymi przyjaciółmi i zostają w naszym życiu na dłużej.
To właśnie oni pozostawiają w naszych sercach najpiękniejsze i najtrwalsze ślady, zaś my sami nigdy nie pozostajemy tacy sami, dlatego, że zmieniamy się dzięki naszym prawdziwym przyjaciołom, dobru i miłości.
Bardzo pragnę by nasze nienarodzone maleństwa mogły kiedyś odczuć takie wartości. Miłość rodziców już poznają. Kocham je tak bardzo. Pragnę ich tak bardzo. 
Zrobię wszystko, by mogły dostać jak największe szanse.

W życiu dróg wiele jest
Którą wybrać, jak iść
Nie wiemy

A Bóg map nie rozdaje,
Bóg map nie rozdaje
Nie wiesz dokąd iść
A Bóg czasu nie mierzy
Bóg czasu nie mierzy
Nie wiesz czy ci wystarczy sił

Potykasz się, potem wstajesz lub nie
Zależy
Na rozstajach tych dróg może spotkać cię wróg
Co nie wierzy

A Bóg map nie rozdaje,
Bóg map nie rozdaje
Nie wiesz dokąd iść
A Bóg czasu nie mierzy
Bóg czasu nie mierzy
Nie wiesz czy ci wystarczy sił
Na wędrowanie
Na wędrowanie

Mówię tobie: „Wiarę miej
W drodze swojej nie ustawaj
Żebyś doszedł dokąd chcesz
Niech marzenia staną się
Twoj
ą nocą, twoim dniem
Głosem serca w życiu
Kieruj się"

Chciałbym mapę i czas w przybliżeniu choć raz
Mieć podaną
Tymczasem drogi tej z nich
Niczym ostatni bunt
Pokutę da mu
Boże ciężka ta droga
Czemu siły nie dodasz, nie prowadzisz?
Daj mi wiarę i siłę
Popatrz -- znowu zbłądziłem
Cóż poradzić?

A Ty map nie rozdajesz,
Ty map nie rozdajesz
Nie wiem, dokąd iść
A Ty czasu nie mierzysz
Ty czasu nie mierzysz
Nie wiem czy mi wystarczy sił
Na wędrowanie
Na wędrowanie

Mówię tobie: „Wiarę miej
W drodze swojej nie ustawaj
Żebyś doszedł dokąd chcesz
Niech marzenia staną się
Twoja nocą, twoim dniem
Głosem serca w życiu
Kieruj się 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger