5/05/2013 01:42:00 PM

( 243 ) Taki syrop

Od rana robię syrop z mniszka. Pachnie w domu moją pasją. Uzbierane kwiatki  mlecza zamienię w złociste krople słońca zamknięte w słoju na zimowe chwile. Taki syrop dobry na przeziębienia i na słodkie zachcianki, kiedy nic w domu nie ma. A i jako prezent dla rodzinki, przyjaciół, czy nieznajomych jak znalazł. Recepta już niedługo na moim kulinarnym blogu ,,Burczobrzucho".

Ps. moją główną myślą tego zbioru, jest -,, dobrze jest ten syropek mieć gdy będę nosić maleństwa w sobie, by w razie przeziębień móc nam jakoś pomóc ".

Ahh :) życie kocham Ciebie nad życie :)

4 komentarze:

  1. Ja kiedyś raz tylko próbowałam taki syrop z mniszków zrobić i mi to śmierdziało w całym domu.Wywaliłam to,bo nie umiałam znieść tego zapachu:)

    Ale dużo jest ludzi,co robią taki syrop:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mam tak z syropem z cebuli. Nie wywalam, ale zapach tego syropu nie znoszę.

      Usuń
  2. Ja syrop z cebuli robię i piję,ale ten z mniszków mnie pokonał;)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brrrrrrrrrrrrrr, już mnie trzęsie na samą myśl, ale gdybym musiała to bym i cebulowo syropowe świństwo wypiła.


      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger