11/06/2013 09:26:00 AM

( 366 )



Następna wizyta kontrolna u mojej nowej Pani Doktor wypadła na wczoraj. Z powodu odczuwających boleści w podbrzuszu zostałam przebadana. Pobrano mi krew do analizy, gdyż Pani doktor chce sprawdzić czy wszystko jest ok. Mówi, że woli dwa razy sprawdzić niż raz coś przegapić. Czuję jak stara się o mnie zadbać. Czyżbym w końcu trafiła na lekarza-człowieka. ??? Tak bardzo chciałabym zaufać.
Pierwsze dwa miesiące po operacji usunięcia Myom i przegrody w macicy musimy uważać by nie zajść w ciążę. Macica potrzebuje tego czasu by móc się zregenerować. Oczywiście, gdyby nam się udało mimo wszystko spłodzić w tym czasie maleństwo, wszyscy byśmy byli szczęśliwi. Jednak po tak krótkim czasie po operacyjnym, bezpieczniej jest dla mojego zdrowia - poczekać. Problem tkwiłby w tym, że przy wzroście placenty ( łożyska ) mogłaby się ona wrosnąć w ścianki macicy. Co spowodować może po porodzie operację,  by usunąć łożysko jak i możliwość ewentualnej utraty macicy. Dlatego też chcemy teraz uważać. Jeśli nam się uda zostać rodzicami, to pragnę ten czas poświęcić naszemu okruszkowi, niż spędzić go na medycznych sprawach, terapiach, rehabilitacjach.
Dobrze, żem wytrenowana :) Teraz muszę tylko wszystko okręcić o 180 stopni. 
Za cztery tygodnie kolejna wizyta kontrolna. 
Potem wiele ważnych dat urodzinowych, potem święta, sylwester i...nadzieja z adrenaliną wraca płynącą z  najmniejszej komórki do płuc i serca.

 ************************************************

Mojej siostry koleżanka urodziła martwe dzieciątko.
Nic nie wskazywało na taki dramat. 
Szok.
Łączę się z nimi w bólu.

Światełko do nieba Okruszku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger