12/09/2013 12:12:00 AM

( 382 )

 natale gif11
Choinka...przy niej mama, tatuś i trójka dzieci radująca się ozdabianiem zielonego drzewka. Będąc świadkiem tej chwili poczułam jak szybciej bije moje serce. Mózg realizuje fakty i stwarza obrazy wymieszane radością i smutkiem. 
Tiaaa...
Pozostało mi tylko robić pozytywne miny do tych chwil.
Nie mogę pokazać moich drżeń i tęsknot serca.
Będzie dobrze.
Jeszcze nam się uda.  
Zanim obskoczyły nas radośnie dzieciaczki, wtulam się głębiej w ramie męża. 



DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA

4 komentarze:

  1. Tez nie mamy dzieci. Wiem jak tęsknota za nimi może być wielka.Siły życzę. Margit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przykro mi, że taki ból też musisz odczuwać.
      mam nadzieje, że nadal walczysz, że kiedyś uda się Wam przytulic wasz Skarbek miłości.

      tulam

      Usuń
  2. a może już w przyszłe Święta będziesz z dzieciem na ramionach, albo w brzuchu ubierać choinki i choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluniu, mimo, że tęsknota, smutek, ból często się ze mnie wydobywa - chcę wierzyć.

      Tak następna choinka może już ubierana będzie w komplecie :) To taki piękny powiew energii.

      Dziękuję Oluniu za bycie ze mną.

      serduchem ściskam :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger