12/11/2013 12:41:00 AM

( 383 ) Mimo spadku AMH

z chrześniakiem :)
Wizyta lekarska u nowej pani Doktor odbyła się bez problemów. Oprócz stanu serca ( tęsknota, ból, żal ), wszystko goi się zgodnie z planem. Mimo, że płodność wynosi 0,89 AMH ( 1,3- 1,7 jest standardem) to zrobiłam w Unii-klinice termin na kontrolną a zarazem wstępną rozmowę w sprawie kolejnego In Vitro. Nowa Pani Ginekolog podtrzymuje mnie na duchu. Stwierdziła po dzisiejszym badaniu, że macicę  mam jak u młodej kobietki. Czuję , że  chce mi pomóc z całych sił. Profesor także wierzy w moje ciało. Nie jestem sama. Jeszcze tylko muszą podpasować finanse bym mogła podjąć z mężusiem ostateczną decyzję.
U 17-stoletniej M wyciągnięto dren z płuc. Mama M pisze -,,Stan płuc stale poprawia się. Nie gorączkuje, ma się coraz lepiej. Mniej więcej po trzech- czterech tygodniach po chemii, powinny poprawiać się wyniki i robi się biopsję szpiku. Wtedy cała prawda wychodzi na wierzch." Tak bardzo pragnę by się udało. Jak na razie lek z USA wskazuje poprawę.

U nowej Pani Ginekolog odebrano kopie akt lekarskich po moim dawnym doktorku. 
Oj  zaczyna się dziać.

Tulę Was cieplutko.

ps. Czy jeszcze macie problemy z wejściem i wpisami na blogu???





10 komentarzy:

  1. No widzisz :) ??? Wszystko się ułoży.

    pozdrawiam Margit

    ja wchodzę na bloga bez problemów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moj lekarz powiedzial, ze zaczyna sie martwic jak amh jest ponizej 0,5 wiec kochana Tobie nie musze dwa razy powtarzac, glowa do gory!
    poza tym mam podobne - teraz sobie przypominam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzidziuniek juz taki chlopczyk raczej :**

      acha i wchodze ok

      Usuń
    2. Tak, tak :) Leonardo już podrósł i zmężniał ;) jest cudowny...taki śmieszek, tylko złości się kiedy jeść mu się chce :D
      Jeśli chodzi o AMH - no cóż czasu nie da się oszukać, ale szansa jeszcze duża jest. Mam z kogo brać teraz przykład ;) już Ty o tym coś wiesz :)

      Usuń
  3. mam więc nadzieję, że teraz to już tylko do przodu będzie! wiesz.. my blogowe czarodziejki jesteśmy! :)
    A jeśli kochana urodziłaś się 6 grudnia to my w jednym dniu mamy urodziny! Może jak ty pokonasz tą dziadowską gwiazdę to i mnie się uda?
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko dziewczę nasze :) Wszystkiego najlepszego kochana. Pozwalam sobie Ciebie adoptować jako ,, siostrę " :) Mikołajko Ty moja.
      Emko ja bardzo wierzę, że się uda. Kurcze mam czasem doły i zachwiania, ale to pikuś w porównaniu z potęgą miłości. Tak jak w Lamie wierzyłam i nadal wierze tak i w Twoje szczęście wierze. Pogonimy obie te ,, dziadowska gwiazdę" pokonamy razem.

      cmoki smoki :)

      Usuń
  4. mam nadzieję, że już niedługo będziemy czytać tu posty podobne do tych teraz u Lamii. tego Ci z całego serca życzę.
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słońce zaświeciło :)

      buziaczki kochana :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger