1/10/2014 12:26:00 PM

( 397 )

Wróciłam z kliniki z podwojoną siłą i energią. 
Wszystko jest OK. 
 Zaczynamy stymulację w lutym :) :) :)
 Co za radość :) 
Odczuwam na całym ciele mrowienie, w sercu ciepło miłości a w głowie miliony zapytań.
Mam strach i nadzieję i tęsknotę przytulenia naszego przyszłego maleństwa.
Kochani :)
Czy Wy to słyszycie i odczuwacie ????
Moje szybkie bicie serca i moc miłości ???
Moje drogie Ludziska :)
Wchodzę na bieżnię 
przygotowując się ponownie do najważniejszego momentu życia.

 


12 komentarzy:

  1. Carpe, ale sie cieszę!!!!
    sciskam, trzymam kciuki i w ogole

    a jesli sie rzadko odzywam, to ja mam jakis problem z wchodzeniem do Ciebie i komentarzami

    buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybenko - wyłączam i wyrzucam gadżety i dodatki z bloga. Szukam problemu by ułatwić możliwość z wejściami.

      Dziękuję za wszystkie ,,i " :)

      Usuń
  2. dżizas, muszę się podpiąć do Twojej energii - jeśli pozwolisz :)) niech się dzieje i niech rośnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ola bierz ile zapragniesz. Razem zawsze raźniej :)

      całus

      Usuń
  3. Pierwszy raz trafiłam do ciebie i od razu TAKA wiadomośc:) Warto było:*

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ściskam i trzymam kciuki h:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger