1/21/2014 02:30:00 PM

( 402 ) Wtulam twarz w zapach dzieciństwa


Upiekłam  ciasto.
Takie drożdżowe
Z rabarbarem i kruszonką pełną smaku masła.

Często takie - piekła nam nasza Babcia.
Oj cudowna to kobietka.
Kochała i dała się kochać. 

Wszystkiego najlepszego kochana.
 Mam nadzieje, że tam gdzieś w Niebie przytulają Ciebie  nasze dzieciaczki :)

*****
kiedyś napisałam

Wtulam twarz w zapach dzieciństwa
Gdzie nieobecność świta
Dymiącym papierosem
Wśród obrazów wiszących
Moja babka przesuwa koraliki lat
Wznosząc ciche
Łkające szepty...
Zapalają się świece
I wspomnienia czasu
A moje oczy smutne
Patrzą na te same obrazy
Nie mogąc odnaleźć szeleszczących godzin
I tak wszystko zastygło
 Oprócz bólu kutego miłością
Gdzie łzy jak iskry 
Parzą Aniołowe skrzydła
A grajek snu
Zapomniał o muzyce
wyciszającej wszystko

5 komentarzy:

  1. Chyba wszyscy tęsknimy za swoimi babciami:)Dziś szczególnie.Dobrze jak coś nam pozostało,jak tobie to ciasto:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam z życzeniami dla Babć moich w Niebie...jednej nie pamiętam a druga pachnie dla mnie ciastem drożdżowym,chlebem i kiełbaską swojskiej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się rozumiemy :) miłość z wonią tego babcinego czegoś :D

      cmoki

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger