1/28/2014 07:28:00 AM

( 408 )


Wróciłam od mojej nowej Pani doktor z torbą pełną witamin, probiotyków i hormonu Progesteron, który starczy mi na ok 2 miesiące. To wszystko było dla mnie :) Niesamowite, że nowa pani doktor ze swoimi dziewczynami, zorganizowała to wszystko dla mnie - z firmy farmaceutycznej, od której kupowała leki. Dostałam je za darmo z wielkim uśmiechem i uczuciem, że teraz to już tylko musi być dobrze. Z wrażenia ledwo powstrzymałam łzy , oprócz słowa DZIĘKUJĘ nie potrafiłam wydukać już nic. A przecież jestem taka wyszczekana ;) Omówiłyśmy wstępnie przyszłe terminy monitoringu mojej stymulacji. USG, kontrola krwi itp.
W piątek widzimy się ponownie. Już po konkretnych badaniach będę wiedziała coś więcej.
:)
I jak to mówi moja kochana Iza :) 
,,Obstawiaj z naciskiem przy dobru a zło zniknie"
I tak robię kochani :D

8 komentarzy:

  1. Carpe to wspaniałe wieści!!
    To prawda,ze czasami słów brak na dobro ludzkie ale z tego wynika ,ze pani doktor podeszła do sprawy i Ciebie z całym sercem, Musi sie udac!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popłakałam się jak dzieciaczek :)

      buziolek :)

      Usuń
  2. po tym wszystkim złym, musiało przyjść dobre:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby się ode mnie już nie odklejało ;)

      cmok :)

      Usuń
  3. kciuki trzymam z całych sił i wysyłam same ciepłe myśli! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtulam się w nie i sercem dziękuję bliźniaczko

      ;)

      Usuń
  4. Carpe co za wspanialy gest !!
    Pieknie sie zaczyna.
    Buziaki i kciuki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wzruszona jestem na całego

      i proszę by się pięknie zakończyło :)

      ściskam czule i skrobię po stópce Ktosia :D

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger