3/14/2014 10:17:00 PM

( 434 ) Progesteron robi swoje




Słodkie, Cudowne, Niezastąpione Kobietki, Babki, Dzieffffcccynki moje.
 Ile razy marzyłam o tej chwili kiedy będę się dzieliła  z Wami  tą piękną  wiadomością.
Malowałam sobie w wyobraźni
Jak to będzie gdy
 będę mogła Wam powiedzieć, że jesteśmy w stanie błogosławionym.
I co :) 
Nadszedł ten moment 
A ja
 z wrażenia
szczęścia
emocji 
nie potrafiłam wydukać żadnego słowa
A przecież gdyby nie wasze wsparcie, wiara i siła
moja droga byłaby jeszcze bardziej kamienista i  gorzka.
Przytulamy Was wszystkie razem i  każdą z osobna.
Dziękuję i proszę o więcej, gdyż moja droga do macierzyństwa dopiero się rozpoczęła.
Do przytulenia  i ucałowania
jeszcze 9 miesięczna droga.
:) 
Jak to cudownie brzmi
Prawda???
Wybaczcie mi jeśli te pierwsze dni nie odpiszę na Wasze komentarze, e-maile 
Progesteron robi swoje
Śpię i marzę o tym by nadal 
nie opuszczała nas ta wspaniała kama

Całuję Wasze serduszka 
moje Wy 
NIEZASTĄPIONE

29 komentarzy:

  1. odpoczywaj, odsypiaj, nabieraj sil.
    :*******

    OdpowiedzUsuń
  2. :***
    cztery raz przezywałam radość macierzyństwa -teraz ciesze się razem z Tobą ;)))
    Gratuluję i otaczam modlitwą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczesciaro!!
      :))))

      Usuń
    2. Cudownie tak przeżywać :) Dziękuję, że Jesteś z Nami :)

      Usuń
  3. Odpoczywaj i raduj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze się boje, ale miłość do moich maleństw pokona i ten strach.

      tulę :)

      Usuń
  4. więc zaszyj się w łóżku, śpij, wypoczywaj.
    :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieply kocyk, fajna ksiazka i dbajcie o siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nabieraj sił, dbaj o siebie :) Cieszę się razem z tobą :) Nie pisałam wcześniej,ale i mojej sis się udałoi niefługo będę ciocią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cudownie :)

      jak ja kocham takie wiadomości :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. wtulam się i już mnie nie ma :) budzę się i zaraz mnie nie ma :)

      całuski

      Usuń
  8. Ojej, za kazdym razem, jak sobie zrobie wolne od internetu, cos waznego sie dzieje. Niesamowicie sie ciesze!! Dbaj o Was, wypoczywaj, spij ile wlezie i mysl pozytywnie.

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaa lubię tak zaskakiwać :) tylko nie zamykaj komputera na 8 miesięcy bo się za Tobą zatęsknię :)

      Usuń
  9. ale fajna pani z brzuszkiem się pojawiła z boku. i taka szczęśliwa, radosna, że aż bije od niej blask. to Ty?
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam ja w necie to pomyślałam o nasza Lamia :) i nie mogłam już się oprzeć :)

      ja tak za kilka miesięcy :) choć nosek coraz bardziej zadzieram do góry ze szczęścia :)

      Usuń
  10. Carpe, to ty nam dostarczyaś tyle dobrych emocji, że niech cie!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę :)
    Az zupełnie inaczej rozpoczyna się każdy dzień. Teraz zaraz po przebudzeniu myślę co u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śpij Królowo Progesteronu:)))) wypoczywaj, otulaj i te sprawy:)))) niech każdy dzień będzie prosty i piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha dobre :) Pięknie napisałaś ,, niech każdy dzień..." Tak , tego pragnę tej prostoty i piękna :)

      cmoki smoki :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger