3/13/2014 06:33:00 PM

(433)






26 komentarzy:

  1. dwie kreseczki... aż mam gęsią skórkę.
    super!!! piękne wieści.
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna wiadomość! Gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jeśli Bożena, to wszystkiego najlepszego imieninowego:)))

      Usuń
    2. dziękuję bardzo:)))

      Usuń
  5. O jaaaaa. Łezka się w oku kręci,ciarki idą po całym ciele. Czułam to! No czułam!

    OdpowiedzUsuń
  6. cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudnie :*******

    OdpowiedzUsuń
  7. O jasny gwint! :) ale wyraźne i grubaśne! :) GRATULUJĘ z całego serducha :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się,tak bardzo z wami cieszę się:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. leżę
    ryczę
    ale mam prezent!!!!!
    :*****

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak trzymac!!!!!Przez dziewiec miesiacy. pozdrawiam goraco. Dagmara od dzieci ze szkal ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudowności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogło być inaczej!!!
    Mówiłam, mówiłam, mówiłam!!!
    La la la i teraz z górki i spokojnych 9miesięcy ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. dwie kreseczki i tyle radości!!
    przyłączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak wspaniała wiadomość z samego rana. No to życzę Ci, tak troszkę na przekór porannych wymiotów, bólów pleców, bolesnych kopniaków i wszystkich innych przyjemności ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mam nadzieję, że odebrałaś moje życzenia tak jak miałam na myśli :)

      Usuń
  15. Gratuluję, tego WIELKIEGO SZCZĘŚCIA.
    Ps. Moja druga bratowa, też właśnie przekazała mi taką wiadomość :) Dzidziuś będzie w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak się czujecie? :) Jak emocje? Ściskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałam,że się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger