4/29/2014 01:43:00 PM

( 453 )


Odczuwam z mężusiem nasze maleństwa coraz intensywniej. 
Chociaż to dopiero 11 tydzień ciąży, to każda chwila jest niezastąpiona.
Jeszcze nie znamy płci.
Ale dla mnie to nie jest ważne.
Zdrowe by były :)
To jest najważniejsze
Maleństwa odróżniają się już swoimi ,, charakterkami "
Jedno z nich jest bardziej pobudliwe, ruchliwe i czujne :)
(filmik 1 po niżej )
Bliźniak ten leży główką do góry.


Drugi z Bliźniaków jest bardziej spokojny :)
 ( filmik 2 po niżej )
tym razem ułożył się główką ku dołowi.

 

Mimo wszystko dogadują się jakoś.
Reagują swoimi ruchami na mój śmiech. 
Zauważyłam to podczas podglądanka USG.
A jako rodzeństwo czasem sobie o sobie przypominają :)
np. poprzez szturchnięcie lub równoczesne salutowanie.
Śpią często na zmianę.
Jakby każdy z nich pełnił rolę  ochronną :D
Miłość jest pięknem samym w sobie.
I cały wszechświat otwiera się nowym znacze­niem.

10 komentarzy:

  1. zawsze mnie zdumiewał cud tworzenia się człowieka!
    i nadal nie przestaje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to cudowne, że można tak obserwować swoje Maleństwa:)
    Pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :>
    Zazdroszczę Ci :*
    Jeden szykuje Ci się na małego łobuziaka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) cóż powiedzieć? nic:) jest pięknie! niech rosną i dają popalić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciarki po plecach poszły mi:)))Dziękuję ci,że dzielisz się z nami takim szcześciem,że możemy patrzeć na dzieci i cieszyć się.Czuć się ciociami:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bliźnięta są CUDOWNE! Popłynęły łzy.Mój skarb kończy we wrześniu 9 lat. Za tydzień w białej sukieneczce idzie do Komunii. Trzymam kciuki. Ściskam cieplutko. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech rosną zdrowe i szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co u Was Słońca?
    Jak się macie?
    Nie lubię takiej ciszy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger