5/17/2014 03:10:00 PM

( 456 ) Wyjątkowy dzień



Moja kochana, jestem tak daleko od Ciebie. Choć obydwie pragniemy naszego spotkania to nie mogę przyjechać na Wasz ślub. Dobrze, że to rozumiesz, że jesteś ze mną i Bliźniakami. 
Jak mi to pisałaś
 ,,Myślami z Tobą i A i Twoim brzuszkiem.Trzymam cały czas kciuki. Modlę o Twoje szczęście, bo nikt Inny tak na nie nie zasługuje jak Ty...Chciałabym Cie ujrzeć. Planujemy ślub z M
na 17 maja. Myślisz, że udałoby się wam przyjechać? Byłoby cudownie.Oczywiście jeśli jest to możliwe. Zrozumiem jeśli nie. Bo przecież Serduszka najważniejsze I Ty. Jesteście na czele wszelkich list. Kocham Cie Serce.Wysyłam cudom miłości ogrom. Cóż za niesamowity Cud. Twoja walka dała efekt. Nie poddałaś się wraz z A. Wasza miłość ma moc. Jestem bardzo szczęśliwa i dumna. Jesteś cudem. Serduszka moje ! Jesteście zawsze ze mną. "
Tyle razem przeszłyśmy. Twoją walkę z raczychem i walkę o Twoje szczęście. Dawano Tobie tylko kilka miesięcy życia. Nie wierzono, że dasz radę i staniesz znów na nogi. To było 6 lat temu, a wydaje mi się, że to wieki. I dobrze. Niech wszelkie zło i choroby już nigdy nie zakłócą Twojego szczęścia.
Dziś Wasz dzień. Jestem tam z Wami serduszkiem. Bądźcie szczęśliwi i czerpcie wasze wspólne życie pełną piersią.
Kocham , na zawsze Twoja.




3 komentarze:

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger