5/20/2014 10:06:00 AM

( 457 ) ale jaja




Od koleżanki dostałam 5 jaj z biologicznej tzn. takiej domowej hodowli - kurek. Oj :) jak te jajka smakują. Inaczej niż kupione w sklepie czy u rolnika, który moim zdaniem też podkarmia je jakimiś świństewkami. Kurki koleżanki chodzą sobie po łące i cieszą się swoim kurzym życiem. I takie jajka dostałam. Niosłam je jak małe skarby, czując już jak ślina kapie mi po brodzie.
Z głową pełną recept ( co zrobię z tych jajek ) wchodzę do domu. Baley przywitał się zmysłowo, a Yawarka odkrył smaka na to samo co ja. W podskokach witał mnie z radością , oczywiście nie omijając kurzych jajek, które tak troskliwie trzymałam w pudełeczku. I nagle hop, hop - podskok w górę, szturchnięcie od dołu nosem pudełeczka i zanim się połapałam całość wylądowała na podłodze. Oczywiście pies szczęśliwy z językiem przy zdobyczy, a ja z miną nieboraka musiałam pogodzić się z porażką. Może dostanę jeszcze tych jaj. No cóż. Nowy dzień, nowe nadzieje :)
Wizyty u mojej pani doktor są niesamowite. Bliźniaki rosną i mają się dobrze. Fikają nóżkami i rączkami, ziewają, drapią się, śmieją się i połykają płyn owodniowy. Nawet znamy płeć jednego z nich. Jeśli macie ochotę to wam chętnie zdradzę.
Kto chętny ? 

19 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyglądasz Carpe!!Jakie nóżki szczuplutkie:)
    Dawaj tę płeć,bedziemy imię wybierać:DDD
    :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę sie Twoim szczęściem:)
    A wiec jedno z Maluszkow to chłopczyk czy dziewczynka???:)Pozdrowienia z Mazur.Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Carpe, ale budujesz napięcie:)
    Chłopiec czy dziewczynka, mów szybko:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Z natury jestem bardzo ciekawa i teraz myślę co to za płeć.. Dawaj. Pisz co to za osóbki tam w brzuszku siedzą ! :)
    Jajka swojskie to zupełnie co innego. Kiedyś dostałam od cioci. Takie smaczne były. A ja nawet nie jem moich ulubionych jajek na miękko, bo dziwnie pachną i smakują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 95 % wiadomo o płci jednego z maluszków.
      buziolki :)

      Usuń
  5. Kochana pieknie sie komponujesz w tej zieleni !
    Mysle ze na 50% dziewczynka
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rusałka na łące?:)))
    Myślę,że na 50%chłopczyk:) A nawet na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tu u Pani bije radością:)

    Ps. Piękne ma Pani włosy. Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  8. na 55% chłopak:)
    a nawet jestem pewna, że chłopak
    skoro tylko u jednego dało się płeć określić :PPP

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę wiedzieć, ja!!!
    Pięknie wyglądasz, promieniejesz cała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger