6/04/2014 11:01:00 PM

( 462 )



Mój apetyt nadal nie wzrósł choć smak zmienił się niesamowicie. Od momentu stymulacji przytyłam 1,1 kg. To nie dużo, ale staram się dostarczać maleństwom to co zdrowe i potrzebne do ich rozwoju. Uwielbiam owoce. Z jabłek, gruszek i arbuzów przeszłam na kiwi, truskawki i czereśnie.  Do tego przegryzam to wszystko ogórkami małosolnymi. Jakiś specjalnych zachcianek nie mam. I dobrze mi z tym.
Nadal jedno z maleństw nie chce się pokazać. Przy ostatnim podglądanku fikało sobie z braciszkiem radośnie, ale gdy chcieliśmy zajrzeć miedzy nóżki, to sobie je skrzyżowało i machało słodko stopką. Fajnie się nami bawi. Prawda?

16 komentarzy:

  1. Truskawki:) Jem na potęgę, codziennie we wszystkich postaciach a tu do mnie dzwoni teściowa i mówi że od truskawek dziecko będzie alergikiem :/ Muszę zapytać się lekarza. Mi już apetyt wrócił, mdłości ustały może i Tobie też niedługo wszystko wróci do normy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na truskawki trzeba tylko uważać, jeśli jest się samemu alergikiem na te owoce.
      Na szczęście ja nie mam z tym problemu.

      Buziaczki dla Was :)

      Usuń
    2. To mnie pocieszyłaś bo już tyle ich zjadłam że alergii starczyłoby dla całego przedszkola :D Pychota

      Usuń
  2. Oj i ogóreczka małosolnego też bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A to przekora mała:) Droczy się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) nawet ja ciekawska się zrobiłam :)

      Usuń
  4. a fe, nieuadnie tak podglądać!!:PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstydzi się.. Pewnie dziewczynka :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. już się ukrywa, to strach będzie pomyśleć, co za naście lat;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie apetyczne truskawki :) Uwielbiam :) Dbaj o siebie, odżywiaj się tak zdrowo jak do tej pory i oby następnym razem udało się podejrzeć, co kryje się między tymi małymi nóżkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. truskawki albo pasta do zebow uczulila mnie i pozostawila plame na jezyku
    z obawy przestalam uzywac i jednego i drugiego.
    :*****

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger