6/20/2014 10:52:00 PM

( 467 ) Badania w 19 tygodniu


Badanie skurczów macicy wyszły bardzo dobrze.
Trwa ono ok 30 minut. 
 W tym czasie można  poczytać gazetkę
 lub rzucić się w kimonko.


Naszym Skarbkom idzie dobrze.
Pomierzone  zostały ich organy, oraz grubość kości. 
Dobrze wszystko wygląda.
Nawet pień mózgu i wypełniony pęcherz było dobrze widać.
Maleństwa ważą już po 200 gram. 
Dziewczynka jest o o 8 gr. cięższa od swojego braciszka.
Serduszka biją równomiernie.
Dokładnie było widać przegrody i komory.
I przepływającą przez nie krew.
Leżały dziś główkami do góry.
Przytulone ściankami do siebie.
Kiedy się okręcają
czuję w brzuchu jeden wielki przewrót.
Jakby winda spadała z wielką szybkością
i w mgnieniu oka stawała gdzieś między piętrami.
Niesamowite uczucie :)
Czekam na więcej :)


ps. zrobiłam BYKAAA i nawet nie zauważyłam
powtórka dla mnie z lekcji pisania
,, ważą, ważą (od wagi :)
warzymy piwo "

Poprawiłam :)
Dziękuję Kochana :)

18 komentarzy:

  1. dziewczyny zawsze większe są:)
    czyli wszystko ok:0
    Carpe
    jak mnie ta twoja ciza raduje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główne badanie w piątek. Ze skierowaniem jadę do uni kliniki. Jak na razie wszystko jest cacy. Rybenko :D Dziękuję, że potrafisz się naszym szczesciem radować.

      buzia :)

      Usuń
    2. ja, wielomatka, cieszę się tym nowym życiem, tym, że dzieci znalazły sobie tak pragnącą je mamę:)))

      Usuń
  2. Carpe, tutaj kazda z nas sie cieszy bo wszystkie wiemy jaką drogę musieliście przejść. Ba, przechodzilysmy ja z Wami w pewnym stopniu. Czekalysmy z zapartym tchem, plakalysmy po porazkach, przeklinalysmy lekarzy partaczy to i teraz sie ogromnie radujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za Waszą dobroć strasznie wdzięczna :)))))))
      Zakładając bloga chciałam poukładać emocje i przetrwać jakoś ten czas, gdy serce wyło z bólu i utęsknienia. Nie zdawałam sobie wtedy sprawy, że to pisanie będzie dla mnie, aż tak pomocne. Zaczął on żyć naszymi wspólnymi emocjami. Poznałam Was takich WIERNYCH - do końca. I budząc się każdego dnia z Bliźniaki pod serduszkiem, wiem komu to zawdzięczam. Cuda się zdarzają :) i w ludziach i w nas samych. DZIĘKOWAĆ TO ZA MALO :) Ja WAS po prostu po przyjacielsku kocham :)))))))))

      Usuń
  3. jakie piekne kolory na tych zdjeciach
    wszystko idzie dobrze bo nie innej opcji kochana!!
    tak piekny prezent od losu dla Ciebie i Meza !!
    poleguj czytaj odpoczywaj
    doznan przed Toba co niemiara:**

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być wspaniałe uczucie *-* :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowite :) warte wszelkiej walki i oddania :)

      Usuń
  5. Skarbie wiele przeszłaś, żeby ta chwila wreszcie nadeszła. I jest, jedyna i niepowtarzalna.
    Ciesz się i raduj, bo półmetek już za Wami.
    Czy dla Ciebie też to tak dziwnie brzmi? Półmetek, matko jeszcze troszkę i będziecie razem we czwórkę...
    Fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jeszcze wszystko jest takie nowe :) i nie oczywiste. Ale to wszystko się naprawdę dzieje :)
      Odczuwam, kocham i tryskam szczęściem :)

      Usuń
  6. Ojoj dużo tych badań, ja dopiero będę miała drugie dokładne usg w lipcu, czekam na taką windę z niecierpliwością:) Ale Ci fajnie że masz wszystko razy dwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... z powodu wieku i przejść jestem zakwalifikowana do ,,zagrożonej" ciąży. Moja pani doktor ma nas na oku :) i woli dmuchać na zimne :)
      Już niedługo i Ty odczujesz swoja windę :) a może nawet karuzelę z efektami specjalnymi :) Buziaki

      Usuń
  7. Cudownie, wierzyłaś, czekałaś nie poddałaś się oby tak dalej, mocno trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tak świetnych wyników badań - oby dzieciaczki już do końca ciąży rosły zdrowo i jak na drożdżach, a i potem rozwijały się równie harmonijnie i szybko jak w brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z naszych najgłębszych marzeń. Wierze, że już tylko TAK :D

      buziaki :)

      Usuń
  9. kochana, ważą, ważą (od wagi :)
    warzymy piwo

    :))) trzymam mocno kciuki

    Emka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger