1/05/2015 09:01:00 AM

( 497 ) Pytania


Nasze życie nabrało innego tempa. Wielu z Was było przy nas od początku powstania tego blogu, inni z czasem zaczęli nas obserwować i kibicować. Ci co sercem nas czytali wiedzą po co i dlaczego tu pisałam. Jednak nadszedł moment na zmiany.
 I tu proszę Was o pomoc rozstrzygnięcia w decyzji mojego przemyślenia. 
O to kilka pytań na które próbuję odpowiedzieć

1) Czy prowadzić bloga dalej - ja mam chęć, a Wy?
2) Czy zamknąć tego bloga i otworzyć nowego o tematyce ,,nasze życie z bliźniakami"
3) Czy zmienić tylko tytuł obecnego bloga i dalej pisać tutaj o nas 
4) Czy zostawić tak jak jest 
5) A może macie jakąś inną propozycję

Proszę o info tutaj, na blogową pocztę, SMS, prywatną @ , Skype

Piszcie i decydujcie komu jak wygodnie :)  

buziolki



11 komentarzy:

  1. Zostaw wszystko tak jak jest Carpe! Ten blog to nadzieja dla innych. Dzięki niemu osoby z podobnymi problemami wiedza, ze nie sa same, ze ktos inny tez wylewal lzy, modlil sie, blagal o szczescie. Wiedzą, ze przychodzi czas radosci. Nie wyobrazam sobie, zeby blog mial zniknac :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jateż jestem za zostawieniem jak jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze żebyś została i pisała co u Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog, Twoja wizja..
    mi się podoba jak jest i kontynuacja na pewno pomoże znaleźć światełko tym, którzy są na początku drogi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i ja też tak myślę:)
      A Bliźniaki cudowne!

      Usuń
    2. I ja też:)))
      Maleństwa przesłodkie :*

      Usuń
  5. Carpe ja tez uwazam ze nie ma potrzeby niczego zmieniac.
    Teraz naglowek ,.. szukam drogi...' sentymentalnie pozwala wracac do tych cheil, ktore w szczegolnosci byly trudne, a wrecz prawie niemozliwe do szczesliwego zakonczenia, a tu prosze!
    Wasze zycie z Blizniakami pisze i tak swoja historie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. nr. 4 zdecydowanie!
    odp. na nr. 1: prowadzić bloga dalej!!!
    odp. na nr. 2: po co zmieniać? Wszakże Oni-Twoje Bliźniaki, są kontynuacją i Nadzieją dla innych.
    Wszystko zmieniło się w Teoim życiu. Nadszedł czas na pisanie o bliźniakach i życiu z nimi.
    Ale, proszę, nie przekreślaj tego co było wcześniej. Twój blog może pomóc i dać nadzieję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger